Ii modific motorul am precizat ca vreau sa ii schimb internele dar vreau sa ii las cp stock
Piesele sport cer parametri sport.
Ambreajul ceramic te obliga sa pleci mai brusc.
Daca vrei "tanc" indestructibil, desfa un ALH, rectifica cilindrii, chiulasa, vibrochenul, monteaza ax cu came nou, cuzineti, segmenti, supape si distributie, spala galeriile, reconditioneaza turbina, pune pinioane, semeringuri si rulmenti noi in cutie.
Apoi baga doar ulei premium, si schimba-l dupa 7-8000km.
Daca circuli iarna, monteaza webasto cu incalzirea antigelului, sa pleci mereu pe la 70 de grade.
In felul asta, mai ales daca nu conduci in aglomeratie, masina va atinge milionul de kilometri.
Tu vrei sa arunci banii pe interne forjate si ambreiaj tri-disc ca sa stai la puterea stock de 90 de cai? La un Golf 4? Uita-te unde ar ajunge costurile pieselor + manopera. Scuzele mele, dar ar fi cel mai prostesc lucru.