Pai tocmai aia este a stat fara sa fie folosita. Schimba bateria. Fa test cu alta.
Cauta un pompist sa regleze pompa de inalta.
Datele care ți le-am dat sunt cunoscute de producător (erori din fabrica).
In toate programele de workshop auto spune asta.
Inainte de toate schimba bateria, normal este peste 12V, cand incarca poate fi peste 14V.
Daca bateria este veche, peste doi ani, nu mai tine curent (bateriile cu acid nu se mai formateaza ca inainte, acum foloseste apoi arunca).
Apoi verifica daca nu ai consumatori in plus cand pornesti masina (radio, AC, lumini, etc), sau poate cablajul s-a deteriorat.
Erori cunoscute din fabrica:
- motorul nu porneste
- MIL aprins cod P0093
- reactie slaba la accelerare
Cauza, supapa de control a debitului de carburant, defecta.
Remediu: reglati supapa de control al debitului de combustibil (se afla in pompa de inalta presiune)
Incearca sa o pui pe tester sa vezi ce erori iti da acum, daca nu iti da nimic du-o la service. Trebuie sa stie ei. Aa, si o intrebare: cati km are? (funda?
Bateria este noua schimbata acum un an, am mers cu ea 2 săptămâni fără probleme după care a stat până astazi, am schimbat-o fiindcă la service pe aparat arată 3% incarcata, am incercat sa o încarc cu nu știu ce aparat de trebuie lăsată 12h însă nu urca mai mult de 3%, însă aia cu 3% învârtea, asta noua nimic(precizez, bateria noua a funcționat fără probleme la timpul când am montat-o), pur și simplu clickaie luminile în mașină se sting se aprind atunci când scoate sunetul și atât. Testul cu pedalele cod rezultat 040952
Ideea este că service am 4 prin zonă și toți au 4 idei diferite nu am chef să arunc banii aiurea pe fiare, 182mii km