" Holy97: am vazut furtunul de la apa e firusat"
rezolvă problema cu furtunul, pune apa la nivel apoi urmărește comportamentul
De unde știi că fierbea? Ai deschis borcanul?
Poate termostatul decuplează la 90 de grade, nu e nimic neobișnuit.
1. Problema e furtunul fisurat. Nu mai circula cu masina. Cumpara furtunul nou sau din dezmembrari, monteaza-l in parcare si umple instalatia cu apa+antigel, si nu o sa mai ai probleme.
2. Indicatorul de bord de la cazanele VAG nu afiseaza temperatura reala, ci temperatura ideala. Senzorul citeste cu totul altceva, dar in bord iti afiseaza 90, pentru confortul psihic. E o musamalizare tipica samsarilor, doar ca in cazul VAG, vine din fabrica.
3. In cazurile de lipsa apa/antigel, temperatura din bord poate insela oricum, pentru ca e posibil ca lichidul sa nu mai ajunga la senzor, deci acesta va citi o temperatura in gol.
La orice masina fierbe daca deschizi borcanul imediat cum ai oprit.
Circuitul este presurizat la 1, 5 bari si apa fierbe la 120 sau chiar mai sus in functie de mai multi factori.Cand deschizi borcanul presiunea devine egala cu cea atmosferica si fierbe la 100.