S-a aprins becul pentru ca a ramas mai putina benzina in rezervor, iar cand sta masina inclinata, plutitorul nu mai sta pe benzina, se lasa in jos. Ciudat insa, ca la o masina din 2005 clipeste becul de la denivelari. De obicei, astea mai vechi faceau asa, ca nu aveau 'spargatoare de valuri', si indicau instant. Cele mai noi au mecanismul altfel, modifica pozitia acului si sting/aprind becul cu ceva intarziere, ca sa nu oscileze de fiecare data cand urci o panta. La Golf 4 sau Skoda Octavia, am patit sa merg cu becul aprins, sa alimentez, iar cand plecam, indicatorul statea inca pe 0, si cu becul aprins, desi cateodata facusem full-ul... In cativa km urca acul pana la valoarea corecta.
Oricum, ceea ce spui tu nu indica o defectiune, ar fi bine sa alimentezi, sa ai permanent macar o treime din rezervor cu benzina, si iti spun de ce:
1. pompa de benzina din rezervor, lucreaza nonstop cand e motorul pornit, si e scufundata in benzina pentru a se raci. Daca rezervorul tau e aproape gol, pompa nu mai are cu ce se raci, si se strica mai repede;
2. In timp, in rezervor se aduna sedimente, pe fundul acestuia. Daca ajungi sa folosesti ultimii litri din rezervor, va trage toate aceste sedimente, si va infunda filtrul de benzina, exista chiar riscul sa infunde sita pompei, sau sa treaca de filtru si sa ajunga pe conducte, sau in motor.
S-a stins pentru ca erai in panta, iar plutitorul care iti indica tie benzina, nu mai arata ce trebuie. du-te si baga benzina ca sa nu ramai fara oricum, cel mai bine e sa te uiti la acul de la benzina cand esti pe teren drept
Mersi ca mi-ai zis, eu unu am bagat benzina constant cel putin cat m-a tinut buzunarul si becul nu a avut dc sa seaprinda, acul indica cel putin o linie dar acum de curand am stat cu ea mai mult sa vad daca becul functioneaza pentru ca fratele meu mi-a zis intr-o seara ca nu e sigur daca se aprinde, a mers el cv timp cu ea si becul nu se aprindea.