Tu de ce ai vrea sa derapezi? Sa faci drifturi cu masina ce are tractiune fata? mai bine nu! Vezi poate te rastorni! Alta-i cand apesi pe acceleratie, tragi de volan, incep rotile din spate sa se invarta in gol si incepi sa derapezi si in functie de priceperea fiecaruia faci sau nu drift, si alta-i cand apesi pe acceleratie, nu se intampla nimic decat accelerezi, tragi de volan si faci un viraj oarecare... incearca sa folosesti frana de mana... nu stiu ce sa zic, sa faci drifturi cu o masina cu tractiune fata. Asteapta totusi sa ploua afara sa fie asfaltul umed, atunci ai sanse mai mari sa derapezi sau iarna iti gasesti o parcare goala si te distrezi acolo Si totusi 150 cp nu prea-s de-ajuns pentru un drift cat de cat ok, fie cu sau fara buton sport! Daca ai cutie automata cu atat mai rau!
Nu e porblema ta daca vreau sa fac drift sau nu. Nu ma cunosti asa ca sa nu vorbim despre soferie. Cat despre drift chiar nu vreau sa fac doar ca ma interesa asa ca daca nu sti cum se dezactiveaza mai bine nu mai intri in coversatie. Cat despre putere iiti spun eu ca e suficienta am si un bmw 320 de 136 de cp si de nu e spârnel. Cum ai zis depinde de soferie daca tu nu reusesti cu 150 de cp nu inseamna ca nici ceilalati nu reusesc
Esp-ul se dezactiveaza cand apesi butonul sport.E tractiune fata frate, nu poti compara tractiunea fata cu spate.Iei virajele bruste sau accelerezi in sens pe viraj si derapeaza cat de cat.
Nu vreau fratilor dect scart nu vreau sa fuga spatele la ia. Si da am aflat trebuie butonul sport apasat 3 scunde apare ids+ apoi apare esp dezactivat
Cand treci in modul sport, nu doar telescoapele se intaresc, dar motorul devine mult mai agresiv. Cred ca diferenta dintre 120cp si 150cp, e butonul sport.
Ms pentru informatie vrumvrum dar puterea maisini este de 150 si cu buton si fara chiar am verificat la un service autorizat. Diferenta e in loc de 150 cp a mea pe soprt are 170 dar sunt si altele care au 180 cp pe sport si altele 160 a mea e variatna de mijloc. Iti multumesc pentru ajutor
lennox întreabă: