Doar acum am deschis computerul, arunca bateria pe care o ai pe el, demonteaza releul de incarcare si arunca-l si pe el, ca ajungi sa nu-l mai pornesti deloc, nici macar impins. Problema este ca nu stiu ce model de stator ai montat pe el, cu cate bobine, daca ai putea sa-mi spui ar fi si mai bine! Trebuie sa-l controlezi daca nu-i cumva in scurt pe circuitul de incarcare! Ai nevoie de o baterie noua, releu de incarcare nou, daca spui si ventilator.
Uite un ventilator mai ieftin, trebuie doar sa-i faci alta prindere, decat 250 de lei.
...er-mach08/
Salut Cosmine, hai sa-ti explic de ce. Carburatorul tau nu este foarte bine reglat, este un amestec mai bogat in benzina, iar acel surplus de benzina motorul nu reuseste sa-l arda si ti-l arunca in esapament iar acolo se aprinde instantaneu si produce acel fenomen de "rateuri in toba" (pocnituri nu pognituri). Porneste motorul, mergi cu el 5 minute apoi scoate-i bujia, vei observa ca nu este maro ci negru-umed
ceea ce inseamna ca ai amestecul prea bogat in benzina! De preferat nu-l mai accelera la maxim cand stationezi!
L-am rezolvat am curtat carburatoru si tot asa facea si pana la urma m-am uitat la fisa dela bubina si era si papucul slab dar acum am alta problema cu partea electrica nu stiu de ce cand il pornesc impins ca nu mai e incarcata bateria imi arde aproape tot mia ars si ventiilatoru si lumiinile daca le las aprinse spune-mi si mie dc oare ca costa o gramada de bani toate astea ventilator, beucri mai ales ventilatoru e scump rau si nu mai vreau sa ard si electromotoru te rog cat mai repede
Cand pun firele de pe alta baterie porneste imediat dar cate odata cand merg cu el o ia rasna rau aseara mergeam cu a 4 si imi arata ca merg in maxalier si imi arata ca este in acelasi timp si pe N- de ce oare si lasa-mi si mie messaingere ceva sa discut mai bine sau facebook
Nu-l mai porni pana nu faci ce ti-am pus!