Ai verificat distanta dintre lectrozi, ca sa fie intre 0, 65mm-0, 75mm?
Mai pe romaneste te rog )) Nu sunt nu stiu ce mester dar ma pricep cat de cat.Nu are avea rost sa le verific deoarece Scuterul e luat de 1 an de zile si aceasta problema a apraut fara alte simptome, asa de pe o zi pe alta!
Cauzele pot fi mai multe si pot fi identificate doar direct, prin eliminarea potentialeor cauze. 1. verifici scanteia direct la iesirea din boina de inductie. 2. verifici scanteia la iesirea din fisa de inalta tensiune. 3. verifici scanteia dintre electrozii bujiei. Apoi treci la verificarea alimentarii, incepand cu pompa de benzna, pana ajungi la "nivelul" din carburator. Ai grija ca bujia sa fie curatata de depunerile de calamina rezultate in urma arderii carburantului.
Stiu 1 problema care e sigura anume ca este dus cuiu ala din carburator care inchide benzina dar asta nu e o problema grava pentru ca pornea si asa la a 3 sau a 4a pedala fara tot acest proces care ti l-am spus mai sus! De tras trage de rupe urc cu el dealuri unde nu urci nici nu atv.Dar eu cred ca cel mai probabil este carburatorul pentru ca imi si afuma bujia destul de tare!
Daca acel "cui" se blocheaza in pozitia inchis: nu are benzina cu care sa functioneze; iar daca nu inchie etans, nivelul benzinei este prea mare si mororul "se ineaca". Ai bujia uda atunci cand o scoti!?
Foarte uda! Asa era de cand l-am luat dar nu impiedica sa porneasca.Dar dupa 1 an frate imi vine sa i dau foc.Tot timpul trebuie sa fac acel ritual cu bujia si etc de care ti-am spus! Am auzit ca poate fi si bobina
Mai intai rezolva cuiului-ponto. doar dupa, vezi care ar putea fi o alta cauza
M-am gandit sa il schimb tot carburatoru, nou e la 300-400 de lei!
Daca nu este mult prea uzat cuiul: il poti rectifica; ia asta ar insemna cost aproape zero