Erorile de sonda cred ca vin de la amestecul aiurea. Incearca sa verifici senzorul MAP, starea bujiilor, scanteia, presiunea de benzina.
Poti porni motorul cu sondele deconectate (scoase mufele), ar trebui sa mearga ok cu amestecul standard, daca ar fi ele defecte/decalibrate.
In ultima instanta, la motoarele alea poate fi defect ECU. Poti incerca sa tii putin presat de mufele lui, sa vezi daca merge mai ok motorul.
Nui de la sensorii aia, e catalizatorul dus.Cind iti da un cod, acolo ai mai multe cauze, tu aici nu ai spus ce cod ti-a dat la scanare, doar ai bagat de la tine.
Cind spune ceva de sensori, nu-s aia, nu are cum sa fie o singura cauza.
Plus de asta masina porneste cu sensori bun i sau rai, nu are absolut nimic dea face cu pornirea motorului.
Scaneaza si adu aici codurile ce tiau dat, apoi mai vedem.Nu e de la computerul masinii ce spune pe aici cineva, ala cand se duce la revedere.
Cind ai printre cauze sonda ce spui lambda, fii sigur ca nu e aia singura cauza, urmeaza alta cauza catalizatoru.
Faptul ca ai scos tu borna de la baterie este doar coincidenta.
Nu stii ce sa-i mai faci? Fa cum zic, scaneaza masina, dar nu veni cu povesti, vino cu acele coduri ceti da in urma scanarii, nu veni cu interpretari, adu codurile aici si iti zic eu ce cauze sunt.
De pornit, nu porneste pentru ca nu ai curent, poate ca ai bornele oxidate, poate sa nu porneasca ca nu baga pompa de benzina, aia din rezervor, si asa mai departe.
Daca nu ai sensorii aia deloc la catalizator, masina tot trebuie sa porneasca, sau daca is defecti, nu are legatura cu pornitu motorului.
Poate sa nu porneasca din cauza acelui cip, daca stii la ce ma refer, cauze is f multe, dar scanind, asa computerul iti da acele coduri, sau cod dupa caz, si posibile cauze.
O masina la care motorul nu porneste, ceva nu-i in regula, iar computerul stie, de aia trebuie sa pui iar testerul ala.
Adu codurile alea P0xxxx intelegi? Nu alte minuni.
Mai mult ca sigur problema e de la bornele de la baterie, is oxidate sau slabe.