Problema ta se numeste limp mode.
La o simpla cautare a "limp mode passat b5.5" pe google vei afla mult mai multe posibilitati si eventuale rezolvari decat ai primii aici.
Cat despre problema, acest limp-mode apare de la simple probleme cum ar fi o conducta de vacum fisurata, senzori defecti, pana la turbina, iar in unele cazuri apare chiar de la combustibilul prost.
Desigur o alta posibilitate ar fi sa pierzi vacum pe la pompa.
Cel mai bine mergi la un mecanic sa puna diagnoza si sa vada ce eroare ai salvata, in functie de eroare stii ce ai de facut.
Am pus testerul și mi-a dat eroarea asta : 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation; am spălat EGR-ul și tot pe la 3000 și ceva de ture îmi taie puterea. Nu am decât să opresc mașina, îi iau contactul după care o pornesc și se resetează într-un fel și își revine
Da, asa se intampla cand primesti limp-mode, iti taie pedala, si isi revine dupa o alta pornire.
Inainte de a da banii pe o curatarea a turbinei sau mai stiu eu ce, incearca sa-i dai talpa cativa km, poate scapi asa de problema.
Si uita-te la toate conductele de vacum, sa nu prezinte defectiuni(fisuri, taieturi, sa fie roase) vizibile cel putin.
Lasand gluma la o parte trebuie facuta o diagnoza in mers si vazut exact ce se intampla.Pot fi mai multe cauze.
Ai putea sa-i cureti egr-ul pentru inceput, oricum nu strica, si sa controlezi atent furtunele de turbo si cele de vacuum.
Salut! In primul rand masina diesel asa e, nu e benzina. Masina and trece de 3.000 rpm nu mai are putere si ai senzatia ca lesina. Si turbina e vinovata, cand geometria variabila se duce, incepe sa nu mai aiba putere si de aici EGR-ul trebuie si el curatat, iar turbina refacuta. Vezi daca arunca uleiul pe tava de esapament.