| Aquarrio a întrebat:

Am și eu o problemă. Am un VW Passat 2002 (B5), 131 cai cu 6 trepte. Când o accelerez de regulă tare, în turație mai mare și de asemenea în treaptă de viteză mai mare, după un anumit timp parcă ceva îmi blochează caii. Și anume eu apăs pe acelerație, ea se turează, însă nu se mai înfige, parcă nu ar mai intra 131 de cai, ceva nu ar lăsa-o. Majoritatea ar sări cu gândul la turbină, dar nu cred că are de a face cu ea. Aveți alte idei cam de unde ar putea și ce să fie? Mersi anticipat

8 răspunsuri:
| xerxes1 a răspuns:

Se simte miros urat pe langa masina?
S-ar putea sa ai cativa cai morti.

| Aquarrio explică (pentru xerxes1):

Nu se simte absolut nimic, doar dimineața, la rece, când îi dau cheie, scoate ceva fum albu, dar nu abundent, atât

| xerxes1 a răspuns:

Lasand gluma la o parte trebuie facuta o diagnoza in mers si vazut exact ce se intampla.Pot fi mai multe cauze.
Ai putea sa-i cureti egr-ul pentru inceput, oricum nu strica, si sa controlezi atent furtunele de turbo si cele de vacuum.

| nicusor222 a răspuns:

Salut! In primul rand masina diesel asa e, nu e benzina. Masina and trece de 3.000 rpm nu mai are putere si ai senzatia ca lesina. Si turbina e vinovata, cand geometria variabila se duce, incepe sa nu mai aiba putere si de aici EGR-ul trebuie si el curatat, iar turbina refacuta. Vezi daca arunca uleiul pe tava de esapament.

| OldSoul a răspuns:

Problema ta se numeste limp mode.
La o simpla cautare a "limp mode passat b5.5" pe google vei afla mult mai multe posibilitati si eventuale rezolvari decat ai primii aici.

Cat despre problema, acest limp-mode apare de la simple probleme cum ar fi o conducta de vacum fisurata, senzori defecti, pana la turbina, iar in unele cazuri apare chiar de la combustibilul prost.
Desigur o alta posibilitate ar fi sa pierzi vacum pe la pompa.

Cel mai bine mergi la un mecanic sa puna diagnoza si sa vada ce eroare ai salvata, in functie de eroare stii ce ai de facut.

| Aquarrio explică (pentru OldSoul):

Am pus testerul și mi-a dat eroarea asta : 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation; am spălat EGR-ul și tot pe la 3000 și ceva de ture îmi taie puterea. Nu am decât să opresc mașina, îi iau contactul după care o pornesc și se resetează într-un fel și își revine

| OldSoul a răspuns (pentru Aquarrio):

Da, asa se intampla cand primesti limp-mode, iti taie pedala, si isi revine dupa o alta pornire.
Inainte de a da banii pe o curatarea a turbinei sau mai stiu eu ce, incearca sa-i dai talpa cativa km, poate scapi asa de problema.
Si uita-te la toate conductele de vacum, sa nu prezinte defectiuni(fisuri, taieturi, sa fie roase) vizibile cel putin.

| Aquarrio explică (pentru OldSoul):

Am încercat și să fiu mai dur cu ea. O schimbam chiar și în 4000 de ture, mergeam cu ea turată, am forțat-o puțin dar tot așa. Nu rămâne decât să verific toate conductele