Gasesti sudori TIG/WIG... Nu e chiar SF.
Cauta sudura in aluminiu, la tine in zona. La service-ul la care am lucrat eu, exista statie WIG, iar un coleg, la origine vopsitor/tinichigiu, suda in aluminiu.
Nu gasesti pe toate drumurile, dar cate unul pe ici-colo tot este.
Pretul era 20 de lei la fiecare centimetru sudat, insa in banii astia intra doar pregatitul (polizat) pentru sudura, si cam atat. In cazul jantei, ai de mers la o vulcanizare dupa aia, sa o slefuiasca pe standul lor de rolluit.
Sper sa te ajute
https://www.youtube.com/watch?v=BQPxTG4yZYE&ab_channel=CafadaruCristian
Multu" dar nu prea m-ai ajutat am nevoie sa o lipesc nu sa o indretp
Tu nu prea ai cu ce sa o lipesti, fara sa-i afectezi echilibrul. Poate cu Poxipol (nu pozilina), dar si asa, sunt slabe sansele sa poti patrunde crapatura calumea.
Solutia o gasesti la ateliere de indreptat jante, au sudura in aluminiu si alte aliaje, repara crapaturile si finiseaza janta in asa fel incat nu-ti poti da seama daca a fost vreodata reparata. Am avut janta sparta cu totul, am dus-o la "Chiuloasa Bistrita", si cu 100 si ceva de lei, mi-au facut-o fara urme, au si vopsit-o. Tot de Audi era janta, dar fusese accidentata.
Am inteles, dar pe la mine prin zona nu prea se repare, intelegi? plus de asta e o fisura foarte, foarte mica.
Nu stiu ce sa zic men, te zbati atata pentru o fisura, nu inteleg, chiar asa de mult conteaza sa o lipesti( repari )
anonim_4396 întreabă: