Cand aveam masina pe benzina am patit acelasi lucru. A fost pompa de ulei infundata din cauza filtrului de ulei.
Da. Plus desfundate conductele, schimbat filtrele de ulei. Nu mai retin dar parca au facut ceva si la injectoare.
Dar nu a trebuit distrbutia si nu a daramat motorul nu?
Nu de la distributie iti scade presiunea de la ulei. Verifica daca lantul este intreg si bine intins. Oricum pana la distributie este cale lunga. Verifica absolut tot pe partea de ungere. Si nu mai porni masina daca nu inlaturi defectiunea. Poti sa defectezi orice piesa care-i in legatura cu partea de ungere. Eu am patit asa ceva.
Ca multi mecanici spun ca trebuie sa imi schimbe si distributia
Si poate si turbina sa fiu sigur
Probabil nu a pus nici senzorul bine
Si probabil vrea sa ma faca de bani
Pana la distributie sa faca bine sa ai presiune la ulei. Dupa aia distributia.
Eu sunt in Anglia si imi ia 1000£ manopera chiar daca schimba sau nu distributia ca da motorul jos
Oare sa incerce prima data cu baia de ulei
Sa vada ce e acolo
Sa verifice tot ce inseamna sistem de ungere. La distributie e alta distractie. Daca nu s-a rupt lantul in mers inseamna ca nu ai supape rupte, bloc motor spart asa ca ramane un reglaj si eventual cate ceva de schimbat pentru a o pune din nou in functiune. Dupa aia daca poti plati pot trece la repararea serioasa a motorului.
Ce legatura are presiunea la ulei cu prefectura, adica cu disatributia Distributia este un ansalblu de piese, chiulasa + cureaua sau lant ce o avea si aia e tot, prin ea circula ulei, asta daca cineva baga ulei acolo.
Pompa de ulei ar putea fi, pentru ca aia circula uleiul in sistem.
Dar e bun sa verifici si daca ai ulei in acel motor, la fel de bine lipsa unei cantitati de ulei poate sa duca la presiuni scazute.
Deci primul lucru, verifici cit ulei ai, daca ai cit trebuie. Daca este cit trebuie, atunci problema este de la pompa sau filtre de ulei infundate, care nu permit o circulatie usoara.
Daca o fi afectat turbina, aia o sa vezi dupa ce remediezi, adica daca vei avea scurgeri pe la turbina, atunci inseamna ca afectato, daca nu, e de bine.
Desfa baia de ulei tu singur, sa nu mai dai bani altora, curata baia, schimba filtru, verifica magnetii din baie sa vezi daca au pilitura multa pe ei, bagi filtru nou, ulei nou si conduci, vezi daca se mai intampla, cam asta ai putea sa faci tu pentru inceput.
Daca problema persista, atunci e de la pompa. Pompepe astea de ulei is de fapt ceva rinti dintate, daca se uzeaza f rau, nu mai baga presiune, adica scapa, cam aia se intampla acolo.
Cureaua sau lant de distributie nu are cum fi, pentru ca n-are cum, daca lantul ala se rupe, ori mai stiu eu ce ar putea pati, moare motoru de tot
Da motorul jos? Wow sa scoti motorul de pe o masina sa ce faca mai exact?
Am un bmw seria 5 2010 si ca sa schimbe pompa cica trebuie sa dea motorul jos
Si ca daca tot schimb pompa
Sa schimb si distributia
Naspa, masini facute aiurea, pentru o prapsdita de pompa sa dai jos motoru, o fi, nu stiu la masina ta undei pompa pusa.
Distributia nu o schimba, doar nu te apuci sa schimbi tot motoru
poate schimba cureaua sau lantu ce ai acolo, nu distributia.
Nu inteleg de ce mai toti romanii numesc o prapadita de curea, sau un lant distributie banui ca nu stiu despre ce este vorba, ca de ar fi stiut nu s-ar fi exprimat asa.