Salut,pai s-ar putea ca cel care o monteaza sa no intinda sunficient sau sa fie fulia acea uzata, sa roada cauciucul de pe curea si sa se rupa...de obicei nu se rupe usor...
Mai degraba cureaua e de proasta calitate, sau e fabricata demult si s-a scopt cauciucul. daca e intinsa corect si fulia nu e ovalizata n-are voie sa se rupa.sa te uiti de sus cu motorul pornit dupa ce o montezi-alta-cum merge fulia.
Daca ai AC, ai doua role de plastic de 60 mm, una de ghidare iar alta la intinzator care ar fi de inlocuit cam o data pe an sa eviti surprizele.
Daca nu ai AC, ai o singura rola de plastic putin mai mare la intinzator.
Mi s-a rupt si mie cureaua in Bacau la 300 km de casa, dar spre norocul meu chiar in fata unui magazin auto.
Am pus o rola de logan chiar daca aveam un motor de Renault 2, 2dti si am reusit sa merg mai departe.
Am auzit multe persoane care au avut probleme cu rolele de plastic de la Renault care sunt subdimensionate.
Ori este de proastă calitate, ori este prea întinsă și cedează, ori sunt duși rulmenții de la alternator și forțează cureaua până la rupere, ori este de la role.
domdom întreabă:
anonim_4396 întreabă: