Pai sa vedem, poate e motorul terminat, incerca sa il secmentezi.
Daca deja ai facut acest lucru, verifica daca cantitatea de oxigen care intra nu este prea mare sau prea mica, daca este prea mare nu are putere, iar daca este prea mica amestecul este prea bogat iar aprinderea nu mai are loc, si iar nu mai are putere.
Daca nici asa nu reusesti ar trebui dus la un mecanic deoarece eu nu pot vedea cum reactioneaza.
Schimba pompa de vacum (benzina) si furtunele de alimentare, apoi schimba si filtrul de aer.
Ieri i-am pus nou piston-segmentii si cilindru, si degeaba i-am schimbat si carburatorul am zis ca o fi asta problema, dar tot asa merge, parca nu ar avea avea aer destul merge infundat nu se tureaza maxim are 10000 turati, si pe cric deabi se tureaza la 6-7000, iar cu roata pe pamant 5000 turati
Inca ceva axul la motor este stramb si cand il pornesc se aude frecand acesta sa ii ia din putere?
Intr-adevar, posibil sa fie si de aici problema, fiind stramb, probabil si rulmenti de la ambielaj sunt distrusi, si crescand frecarea dintre aceste elemente, da ar putea sa fie redusa viteza, dar totusi nu ma gandesc ca de aici ar fi aceasta problema, ar fi bine daca ai putea sa schimbi axul, nu stiu exact, dar nu e tocmai bine sa mergi cu el in starea aceasta, sau sa schimbi motorul complet, gasesti in 200-300 de lei.
Si eu unul am avut o problema cu un scuter tot chinezesc, mi-s-a stricat filetul la bujie, mai aveam un motor identic si l-am schimbat, pana la urma am vandut scuterul.