Poate a facut presiune prea mare si de aceea a dat apa afara. Completeaza cu antigel si fa bine aerisire. Abur iesea pentru ca era antigelul foarte fierbinte atunci cand a dat afara. Daca era motorul cald atunci cand te-ai dat la ea, nu ar trebui sa fie probleme la chiulasa. Cand te dai la ea si e rece motorul e mai nasol. Inainte sa te dai la ea, verifica nivelul antigelului si al uleiului.
Verifica sa fie radiatorul cald si furtunul tur si retur la radiator, si sa porneasca ventilatorul (daca ai ventilator electric).
Am uitat sa ti zic, când i-am dat atunci tare am spart un furtun, dar cred ca era cârpit de proprietarul dinaintea. Si fumul alb il da pe evacuare, dar când era cald afara nu mi aduc aminte sa fi dat, dar cred ca e da la frig totusi, nu am specificat. Pana la furtunul ala spart am venit cu ea de la constanta si nu a avut treaba, si i am mai dat și atunci asa cate o repriza, ca m-am luat cu un Audi )). Și da, motorul era cald cand i am dat, făcusem cu ea înainte vreo 10km de mers lejer, si apa statea la 90
La benzinar este normal sa scoata abur pe esapament iarna pentru ca face condens in tobe.
Ceva nu este in regula daca pe frigul asta iti fierbe apa.
Cel mai probabil va trebui sa dai jos chiuloasa.
Am uitat sa zic si asta, ca prin august septembrie s-a întâmplat, de atunci am fost plecat și nu am mai circulat cu ea
De la constanta nu am avut treaba, pana în neamt, 440km
Oricum 316 cu 115 cai este o caruta, te depaseste si un logan cu motor de 0.9 daca isi pune mintea cu tine.
Daca vrei performanta cumpara ceva cu cai mai multi in niciun caz BMW. Are aproape 30 de ani este deja un pericol public.