Filtrul sport nu îți dă putere, dar te ajută să exploatezi motorul mai bine dpdv al sportivității, că auzi când trage mai bine.
Pentru putere nu prea ai ce să îi faci, singura soluție ar fi să schimbi motorul, cu un 1.8 de bertone sau un 2.0
Nah...mai vreau sa țin mașinuța asta încă vreo 2 ani fiindca am băgat destul de mulți bani în ea. Ma gândeam și la 1.8 dar și la 2.0 turbo. E ce trebuie 2.0 dar nu as vrea neapărat un coupe. 1.8 de 125 cp ma gândesc cum e ala, cred ca trage bine și ala. Oricum, dacă n o sa mai fie opel pe viitor, probabil va fi ceva 1.8T
Asta cu motor 8 V, wow, ce tareeeee! Bujiile alea poate iți cresc puterea de la 60 cai (că 84 nu mai are de mult) la 61. Deci mare brânză nu faci.
Dacă chiar vrei să schimbi ceva pentru putere mai mare, ghici ce ai putea schimba?
S-ar putea să îți fie dor de Opel.
VAG-urile au ținuta de drum mult mai aiurea.
Renault și Ford sunt într-adevăr mai ok la suspensie, referindu-mă la Megane și Focus.
Nu știu ce sa zic. As rămâne tot pe astea mai vechi, mai fiabile. Din cate știu eu, începând cu Astra H au apărut multe probleme. Plus ca sunt genul care sa modifice pe partea de aspect, nu am de gând sa o las stock. Am 19 ani, sunt tânăr și neliniștit . Cândva ma gândeam la A3 8L, dar a început sa îmi placa mai mult cum arata Astra G ul. Atâta tot..ca as fi vrut sa fie puțin mai nervoasa dar am de gând sa o țin si sa o întrețin cât mai bine
Astra H e foarte ok și asemănătoare cu G, la mecanică. Are doar CIM-ul mai sensibil, adică modulul coloanei de direcție, care lucrează cu ESP-ul, citirea cheii și semnalizarea. Am pe Vectra C același CIM, la 320. 000km încă e nedesfacut, trebuie curățat, că uneori face figuri (se aprinde abs, esp, nu se mai opresc semnalizarile când îndrepți volanul.
Un Astra H GTC ar fi bun pentru tine, cu motorul z19dth (1.9 cdti 150cp), pe care îl poți softa la orice colț de bloc, la 190cp.
A3 nu ar fi o alegere proastă, dacă iei generația veche de 1.8T. Modelele mai noi, TSI și TFSI nu sunt reușite.
Am avut și eu o Astra ca a ta, din păcate m-a întâmpinat cu foarte multe șuruburi blocate, și probleme costisitoare, apărute din senin. Doar reparația calculatorului de pe motor m-a ajuns aproape 1000 de lei, în condițiile în care mașina a făcut doar vreo 3000km la mine.
Folosesc foarte mult Vectra C, cu acel diesel z19dth, și nu mănâncă decât consumabile. Ca fiabilitate e foarte mult peste Astra G, deși lumea laudă G-ul ca pe o icoană
Ținuta de drum era ok, stabilă, deși e mașină mică. Mă înghesuiam în ea ca în lift, față de Vectra
Dar prin oraș era fâșneață, iar la consum era la fel ca un diesel.
https://youtu.be/zqv1C53thBo
Nu am ințeles asta - o mașină V8 nu e de 84CP niciodată chiar dacă merge intr-un singur cilindru
Pai eu nu am scris V8. Am scris 8V adică 8 valve. Asa cum este și 16V-16 valve, 20V-20 valve, etc
Ah. Diesel îmi plac mai mult benzinarele sincer, fiabilitatea lor și felul cum merg. Aseară mi-a trecut prin minte A3 ul 8P cu motorul de 2.0 FSI 150cp care am citit ca e mai fiabil decât 1. 8TFSI. Dacă erau prin România Astra G OPC, practic motorul de opc dar pe caroseria de hatchback era super. M as fi dus pe opc 1 de 160cp. Asa...pe mobile.de sunt câteva și scumpe în draci si nici dotări multe nu prea au
Poți să mergi pe Vectra C sau Signum 2.0T
Sau versiunile OPC, 2.8T, dar care au taxele enorme.
Am de la serviciu o Skoda 2. 0fsi, e din 2005, are 150cp și trage cam la fel cu z19dth, dar consumă mult. Nu o pot scoate sub 9 litri la suta de km, fără să intru în orașe. Pe oraș mănâncă 14. Mi se pare enorm.
De fiabilitate la benzinar m-am convins... Că nu e.
Motoarele diesel au interne infinit mai rezistente, iar combustia lor nu e la fel de sensibilă. La benzinar și un egr parțial deschis îți afectează grav mersul motorului, pe când dieselul scoate un pic de fum, aprinde un bec, dar merge și câțiva ani așa, aproape la fel.
Admisie si evacuare custom facute cu cat mai putine pierderi de sarcina
Chiulasa portata
Arbore came upgrade facut special
Pompa combustibil si injectoare debit marit
Soft nou