Eroarea aia e legata de distributia facuta de Gigel nebunu', in dupa amiaza aia blana cand a luat banii pe faiantat baia lu Minorica, s-a racorit cu cateva beri si s-a apucat de cureaua ta, ca el de mic potcovea caii, le stie pe toate.
Taiatul pedalei (limp mode) este probabil de la o alta eroare, in special aia "positive deviation" de la turbina, ca e boala motoarelor TDI vechi. Electrovalva si geometria turbinei sunt vinovate, de obicei.
Ai nevoie de o diagnoza mai amanuntita, cu urmarit valorile in mers. Pentru distributie recomand o verificare cu cale, sa fie pusa cureaua bine, apoi slabesti pompa de injectie si reglezi avansul cu graficul de pe VCDS, ca sa mearga motorul ala cum trebuie, si sa scapi de eroarea pe care ai pus-o aici.
Am pus diagnoza în mers și mi-a zis un "mecanic" că ar fi injectorul cu fir, l-am schimbat și tot așa îmi taie pedala...
-Ai pus motorina de care nu trebuia sau ai pus benzina
-apa, sau aer in motorina
-Injectia sa functioneze defectuos, pompa, injectoare, timing incorect, adica distribuitia nu-i pusa la pct sau sensorul de la timing poate fi defect
Asa spun ceva specialisti. Cauta un scaner ceva mai bun, care scaneaza ceva mai adinc si o sa iti dea toate posibile cauze.
Vorbesc aici de scanere de alea ce costa peste mia de dolari poate peste 2-3 mii.
Deci ceva service care au scule, nu trotinete cumparate de la eMAG sau online chinazarii.