Acel fir cupleaza si decupleaza ambreiajul electromagnetic al compresorului.
In primul rand trebuia sa verifci cu un tester daca ai presiune la freon.
La asta ma gandeam si eu. Dar de ce pe compresor am gasit un singur fir, iar mufa aceea avea 2 fire?
Doar de un fir ar nevoie, vine 12 V atunci cand trebuie sa porneasca.
Daca nu stii sa raspunzi la ce am intrebat, vezi de treaba ta. E vorba de un marât de fir care teoretic daca il leg cum trebuie, rezolv problema. Si daca cineva stie sa imi raspunda, asa nu mai e nevoie sa ma duc la mecanic pentru un lucru marunt.
Am vazut acum tot pe net ca sunt compresoare cu 1 fir, si unele cu 2 fire. Dar in mufa aia care care vine de la clima din bord vine 2 fire, si unul nu e legat nicaieri
Ar trebui sa fie usor de identificat firul care era conectat.
O sa ma uit maine mai atent sa vad cum ar fi trebuit sa fie. Nu am stiut pana acum de ce nu baga rece, dar e clar daca firul care cupleaza compresorul era rupt de ce nu mergea
Stanmariusvasile întreabă: