Am cu motor cbab i-am facut stage 1 la 168. 000km la Tcm turbo reprezentantul local, acum am peste 280.000. Trage mai bine consuma mai putin.Cred ca am dat vreo1000 de lei.
Am pus niste discuri si placute Brembo si franeaza mult mai bine.
Cine ti-a zis de demontarea motorului habar n-are de nimic.Probabil e vreun copil cazut in cap.
Să îți vezi de treabă și lasă mașina în pace. Eventual o revizie tehnică generală, cu scoaterea motorului, curățarea, spălarea motorului, montarea unor filtre sport, unor tobe de evacuare sport și cam atât!
Scuze ca ma bag dar nu recomand TCM turbo sunt scumpi si nepriceputi, cunosc "marfa", sunt foarte aroganti cel putin cei de la sediu, cel din Ilfov!, chiar le-am explicat la 2 modele de masini si mai ales motorizari cunoscute de mine foarte bine, ca mint in configuratorul lor de pe site, au tacut ca ...in iarba pe pagina lor de Facebook le-am scris si dezbatut, nu au avut argumente de niciun fel.
deci sunt amatori, pe langa asta au preturi nesimtit de mari, pentru un stage 1 la o masina medie (nu vb de lambo aici) au preturi si de peste 500 de euro, pentru 2 ore de munca!
Stii ce fac acesti priceputi? lipesc cu copy paste harti gata modificate de altii, faptul ca iti fac dyno inainte si dupa te incanta!
dar atentie nu sunt profesionisti!
Adevaratii profesionisti iti iau 500 de euro dar muncesc 3 zile sa iti faca un soft custom pe Dyno special pentru tine.
Asa ca Voinea si brigada lui de amatori sa isi vada de treaba!
din pacate cred ca dealerul tau regional nu ti-a facut RUN-uri pe dyno! dar in fine!
este doar opinia mea dar TCM sucks!
Ok, vazusem ca ai zis de tcm turbo si de asta am spus opinia mea fata de ei, dar probabil societatea de care zici sunt terti care au colaborat cu TCM pe sistem de genul tcm le furniza anumite softuri si harti pe care si ei la randul lor le primesc de la firme profi din Anglia, Belgia mai stiu eu din ce tari cu care au contracte si colaborare!
doar ca exemplu, exista tuneri profesinisti in Ungaria care sunt peste orice firma cu acelasi profil, din Romania!
Insa pentru mine ca pasionat si autodidact in acest domeniu, nu te poti numi 'firma' de tuning cand tu te ocupi doar de softuri (stageuri) ci te numesti tuner adevarat cand modifici masini incepand cu internele motorului, asa cum a fost (nu stiu daca mai sunt la acelasi nivel actual) Exelixis din voluntari, ilfov
Stiu ca la un moment dat faceau cele mai tari Nissan GT-R din Romania si chiar europa
In rest ce sa zic, tuneri buni sa avem!