Salut,ai vreo pierdere de ulei? Eu zic intai sa verifici nivelul la ulei la cutie, vezi daca e ok.
Daca e totul in regula poate fi un pinion din cutie, depinde cat esti de norocos.
Nu am vazut nici o joja decat cea de ulei de la motor, deci ea merge si schimba super ok, nu sunt lamurit cu acel zgomot cand dau in drive, parca bruscheaza foarte putin.
Nu este nici o joja, are undeva un buson de umplere pe acolo poti sa verifici, dar de ce te complici si nu te duci la un service?
De fiecare data cand dai in drive sau are si momente cand merge normal?
Cand schimbi din P in D sau cand schimbi din R, N, S in D?
Cand dau din N sau P in D si imi bruscheaza foarte putin, asta este singurul simptom.
Nui de la cutie este Torque converterul, adica ambreajul asa mai simplu spus. Daca o pui in panta si e oprita, cand vei dori sa pleci bagi in D si o sa faca tronc, mai tare decat ai simtit tu acum.Incearca si o sa vezi, pune masina in panta pune in P apoi pune iar in D si o sa auzi acel zgomot mai rau decat il auzi acum.Deocamdata nai treaba mergi asa, poti merge si ani fara sa patesti nimic, sau sa schimbi ceva.Transmisia schimba asa cum spui tu, dara la plecare cand pui in D atunci cupleaza motoru cu transmisia prin acest ambreaj numit Torque convertor.Nu stiu in romana cu ii zice dar in engleza asa se numeste.Asta transmite miscarea de la motor catre transmisie, adica exact ce face ambreajul ala uscat la msinile alea manuale.Converterul asta nu ai cei face, ma refer sal repari tu, nu ai cum ca este sudat, este pus tot intr-o carcasa sa-i zicem asa si sudat.Se poate repara dar de unia care au atelier pentru asa ceva, sau se poate cumpara altul nou sau reconditionat.Sa il schimbi nu-i greu este mai usor decat sa schimbi un ambreaj la masina manuala, dar tot trebuie sa dai transmisia jos, sau so departezi de motor cumva.Este o singura piesa Torqu asta la care ori iti vine si garnitura ori pe aia o cumperi tu.Eu asta zic ca e problema.Nu ai joja la transmisie pentru ca nu ai nevoie, fluidul la cutia aia nu se schimba, decat daca sa zicem il pierzi pe undeva se adauga cumva dar pe jos pe la transmisie, iar fluid ai destul, in cazul in care nu ai s-ar fi aprins la bord becuri ceva. Fluidul ala tine pana moare masina, deci nu-i de la fluidul de transmisie asta garantat.Cand aia pun fluid jos sub transmisie exista un surub care se scoate si pe acolo se face umplerea, se pune ori cu motoru oprit si o pompa pompezi fluid pana da jos si ala e nivelul, ori se face umplerea folosind un termomentru, se masoara temp fluidului si ma rog asta se fac la dealer, dara nu-i cazul la tine iti garantez asta.Deci la masina aia a ta fluidul de transmisie nu se schimba niciodata. Poti citi asta sin cartea fabricantului, fluidul ala moare motoru, moare masina si ele inca este bun.Aia e problema ta Torqu de acolo face asa. Daca esti curios cei ala sau cum functioneaza si ce se strica pot sa iti scriu, dara e cam mult de scris.Sau iti pot arata o poza ceva.Cauta pe Youtube, treci anul la masina apoi BMW si modelu 320 sau ce model este, adica ce scrie la spatele masini si dupa torque convertor si o sa gasesti video destule.
Poate sa fie blocul de valve sau computerul cutiei de viteza si circuitele electrice aferente lui.