Ai legat casetofonul pe direct de aceea el stă aprins si cand opresti masina, ceva nu merge, cred ca cele doua fire nu erau asa, poate era roșu cu alt fir, mergi la servis si un electrician auto o sa ti faca traseul cum era, ca daca legi fire aiurea mai faci un scurt si i ei foc, in servis, electricianul masoara tensiunile cu aparatul de masura si vede care fire corespund cu pornit oprit casetofonul cand masina este oprita, nu sta asa ca consumi bateria si cand nu circuli cu masina, deoarece casetofonul consumă.
Firul rosu, alimentare fara contact. Pe siguranta. Firul galben, se alimenteaza pe prima treapta a contactului cu cheie. In momentul cand rasucesti cheia in cintact fara sa se aprinda bordul, trebuie sa ai alimentare pe una dintre sigurante. Firul rosu, este alimentarea aparatului. Firul galben, este memoria aparatului. Daca legi ambele fire impreuna, se va descarca bateria, in timp. Vei avea consum pe firul galben. De scurt, nu se pune problema. Depinde ce masina ai.
Da, cred ca mai bine merg la un service. Oricum, am renuntat la "improvizație" deoarece eram conștient de consecințele ce pot urma