E gresit ce spui.
Nu orice defectiune la chiulasa amestecul antigelul cu uleiul.
Manopera depinde de service si de complexitatea motorului. La unele dai jos chiulasa in 30 de minute, la altele ori demontezi 4 ore accesorii, ori esti obligat chiar sa scoti motorul.
1000 euro e foarte mult pentru o garnitura de chiulasa la un motor in 4 cilindri pe benzina.
Cunosc service (autorizat) in Bucuresti, care cu 3000 de lei reconditioneaza tot motorul. Oferta e valabila la benzinarele aspirate in 4 cilindri, de la grupul GM (Opel, Chevrolet, Daewoo).
Este posibil ca problema sa fie legata de garnitura de chiuloasa, deoarece aceasta poate cauza scurgerea de ulei in sistemul de evacuare, ceea ce poate duce la emisii de fum alb si scaderea nivelului de antigel. Totusi, este important sa se faca o diagnoza completa pentru a determina cu certitudine cauza problemei. Alte posibile cauze ale fumului alb si a scaderii nivelului de antigel ar putea fi:
Pierderi de compresie in cilindri.
Defectiuni ale supapelor sau ale arborelui cu came.
Defectiuni ale sistemului de racire.
Defectiuni ale sistemului de evacuare.
Manopera pentru inlocuirea garniturii de chiuloasa poate varia in functie de complexitatea lucrarii si de locatia dvs. Este recomandat sa obtineti mai multe oferte de la diferiti mecanici sau service-uri auto pentru a obtine o idee despre costuri. In orice caz, va recomand sa discutati cu un mecanic de incredere pentru a afla care ar fi cele mai bune optiuni de reparare pentru vehiculul dvs.
M am uitat la ulei, si e curat, la fel si antigel ul, numai ca ăsta a scăzut. nu stiu daca schimbă cu ceva, oricum o sa rezolv. Manopera la chiuloasa maxim 1000 de lei din ce am văzut. 1000€ se ajunge la alea cu 2 chiulase. Oricum e exagerat.