Cand scoti mufa de la senzorul de temperatura e normal sa porneasca ventilatorul. ECU crede ca e o problema cu senzorul(nu functioneaza din diverse motive) si porneste ventilatorul, se protejeaza singur. Motoarele de FIat in mod normal lucreaza la temperaturi foarte inalte, intre 92 94 de grade ar trebui sa porneasca ventilatorul, bineinteles ca la ralenti trebuie sa o lasi ceva timp sa ajunga la temperatura asta, daca ajunge.
Leaga pe direct ventilatorul si vezi daca functioneaza. Daca functioneaza verifica daca ai plus pe termocupla. Senzorul de temperatura nu are legatura cu ventilatorul.
Cel mai bine duo in servis nu face tu experiente pe ea ca este periculos poti face un scurt fatal pentru masină dar si pentru tine te curentezi.
Daca te referi la termocupla nu are logica, tu pe mufa la un fir ai plus care trece pe celalalt fir cand inchide termocupla si astfel ajunge la ventilator. Daca scoti mufa ar trebui sa fie imposibil sa porneasca ventilatorul. Ai posibil o problema electrica mai complicata, mai bine cauti un electrician.
Nu te poti electrocuta la 12Vcc oricat de mult ai incerca.Cineva a uitat sa mai dea pe la scoala.
Porneste cand este nevoie. Daca are o racire buna, foarte rar pleaca ventilatorul.
La mine pleaca cateva minute daca il forjez pe serpentine vara la 40 de grade.
madalin90boss întreabă: