Ideea este ca nu poti sa speli complet instalatia de racire.Tot mai ramane ceva macar prin radiatorul de incalzire din habitaclu si reactioneaza cu antigelul tau.Trebuie dat jos si termostatul cand speli instalatia.
Daca nu scade nivelul de apa sau de ulei nu ai de ce sa-ti faci griji.
Si vinul alb de anul trecut face spuma.
Tine-l sub observatie.
Poate ai completat vreodata cu ceva antigel necompatibil.
Daca are ceva ani nu ar strica sa-l schimbi sa vezi ce se intampla.
Din cate stiu, aceasta problema ar aparea de la garnitura de chiuloasa. Cel mai bine, ar fi sa o verifice un mecanic, care e 100% in masura sa de-a verdictul.
Probabil și pierzi lichid de răcire. Nu mult dar pierzi. Ajunge aer sub presiune în instalația de răcire. (oare de unde? de la climatizare?)
Antigelul a fost schimbat cu g12 (cel recomandat de producator) pe 10 ian. Am curatat instalatia, vasul, radiatorul. Tot face spuma dar nu baga ulei in antigel. Antigelul nu scazuse un cm. Acum o saptamana am schimbat iar antigelul si am repetat procedura. Curatat tot, antigel g12. In primele zile nu mai facea dar a aparut iar dupa un timp. Urmeaza sa o segmentez luna urmatoare. Intrebarea mea este pot circula cu ea asa?
Poti circula.Si te uiti mai des la vasul de expansiune.
Ce culoare are spuma?
Pai arata ca spuma de la sapun. Din afara vasului se vede alba. Si am fost la un mecanic si el mi-a spus ca nu e garnitura de chiuloasa. Mi a spus ca pana nu trece apa de 90 de grade nu am de ce sa o schim. Zilele astea am de facut un drum de cam 300km si sunt unpic nesigur pe masina.
David24876 întreabă:
led889 întreabă: