Consumul de ulei la benzinare se face pe la simeringurile supapelor. Mergi in frana de motor = trage mult ulei pe acolo. Cand incepi sa ii dai din nou, motorul reia arderea si implicit arde si uleiul ce a ajuns la pistoane intre timp, de aia vezi fum dupa ea.
Deci ar cam fi necesara o revizuire a chiulasei, ca sa rezolvi problema fumului si a consumului de ulei. Se face "planul" chiulasei, se schimba simeringurile si se slefuiesc supapele. In starea asta probabil nu treci nici ITP-ul.
Itp l-am trecut, este posibil să fie și de la segmenti? O cunoștință a avut Ford focus 1.6 benzină și mânca ulei, a schimbat toate supapele, semeringurile și tot îi mănâncă ulei
Da, pot fi si segmentii, dar e mai complicat sa se schimbe si aia, ca trebuie desfacut tot motorul, si e pacat sa pui segmenti fara sa schimbi si cuzinetii, sa dai arborele la rectificat... Si devine mai scumpa lucrarea, dar merita.
Consum de ulei mai poate fi si de la epurator/valva PCV. Sau chiar uleiul prost, ca foarte multi necunoscatori baga uleiuri de genul 10W40 in motoare dupa 2000, fara sa tina cont de specificatiile date de producatori.
Motorul consumă ulei dar mi-a consumat acum juma de litru ceva de genu
in cati km consumul acesta de ulei?
daca e un consum mare asa cum banuiesc mai mult ca sigur internele motorului tau sunt uzate!
Stanmariusvasile întreabă: