Problema consta in faptul ca e un Golf pe benzina, din 2000.
Adica o antichitate deloc reusita.
Dpdv mecanic, daca s-ar desface motorul, s-ar reconditiona chiulasa (neaparat cu semeringuri noi), s-ar verifica/inlocui epuratorul, apoi s-ar monta tot la loc, si s-ar folosi doar uleiuri decente (potrivite pentru motorul ala, nu recomandate de vecini), consumul de ulei ar disparea, cel putin pentru vreo 30. 000km.
Manaci ca cat ca de obicei.
Esti doar un tinichigiu amarat fara scoala fara nimic.
Ai invatat cate ceva pe pielea clientilor.
Ai luat si tu o teapa cu Passatul ala cu 1.200.000 de km dati inapoi la 164.000 si dai vina pe VW ca fac masini proaste.Cine este prostul? Intreb si eu.
Golfurile 4 au toate motorizarile 1.6 benzina aspirate natural...nu au turbina, nene
Vezi la capul pistonului inelele, de regula acolo ajunge ulei si se arde rezultand pierderi.