| AvM94 a întrebat:

am un golf 4 si imi comsuma ulei si am fost la service si mi-au spus ca trebuie sa schimb simeringurile, garnitura de chiuloasa. pana aici a fost bine le-am cumparat. i-am spus daca e problema si cu segmenti, mi-a spus ca nu e problema de segmenti. ok si pana aici. dupa ce am luat-o de la service mi-a spus sa nu depasesc 100/h pana la o 1000km. dar dupa asta tot imi mai scoate fum peste 3000 de turatii. (catalizator numai am si nici chestia aia care strange gazele nearse, nu stiu cum ii zice, e deasupra galeriei). Plus ca am schimbat si distributia si acum imi scade antigelul si la rece are niste pete care plutesc pe deasupra antigelului, am zis ca sunt pete de ulei. am observat ca rola de la pompa nu prea este dreapta. si cand se incalzeste la 90 de grade si o tin in relantiu imi scoate fum alb pe toba si daca tin mana la toba de esapament si o turez imi da apa. am inteles ca toba trebuie sa fie uscata si nu cred ca este de la condens ca si picura la relantiu. sper ca ati inteles ce am scris...

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Daca e 1.4 16v, se explica.
Ulei mananca toate in 16v, si multe ajung la problema pe care o ai tu.
Cum spuneam, schimba mecanicul, cauta eventual unul ce lucreaza pe cont propriu, si stie sa faca motoare. Abia la demontare iti va spune care e adevarata problema.
Garnitura de chiuloasa pot sa-ti zic si eu sa cumperi, asa stand pe scaun, ca e logic ca vei demonta chiuloasa, si obligatoriu sa pui alta garnitura. Mecanicul care ti-o va demonta insa, are de facut si alte verificari, sa nu-l lasi sa-ti inlocuiasca pur si simplu garnitura, ca nu ajungi nicaieri.
Habar nu am cum e pozitionata pompa de apa la tine, de la ea ar putea sa ajunga antigel in ulei, insa daca ar fi asta, nu ti-ar ajunge si in camera de ardere-esapament.
In concluzie, tot pe la chiuloasa-garnitura e problema.

9 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Nu ai spus motorizarea, e destul de importanta si aia. Motoarele pe benzina de la Golf 4 de regula consuma ceva ulei.
Nu stiu ce motor ai, dar daca iti ajunge ulei in antigel, scoate fum alb si e foarte uda evacuarea, e clar ca nici acum nu etanseaza garnitura de chiuloasa.
Cauta un mecanic bun si stai acolo pana demonteaza chiuloasa, sa vezi si tu in ce zone e patata. E posibil si sa fie chiuloasa "stramba", sa fie nevoie de o planare.

| AvM94 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

E benzinar

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Cand zici ca toate motoarele in 16v mananca ulei, te referi la cele de la VAG? Ca eu am avut un Logan 1.6 16v si nu manca nicio picatura. La fiecare schimb scoteam fix 5 l, adica cat puneam.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru IzvorulDeIntelepciune):

Da, la cele de pe Golf 4 in special... Care se gasesc si pe Audi, Seat, Skoda...
Renault face niste motoare boboc, mai ales cele pe benzina.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru AvM94):

Daca e 1.4 16v, se explica.
Ulei mananca toate in 16v, si multe ajung la problema pe care o ai tu.
Cum spuneam, schimba mecanicul, cauta eventual unul ce lucreaza pe cont propriu, si stie sa faca motoare. Abia la demontare iti va spune care e adevarata problema.
Garnitura de chiuloasa pot sa-ti zic si eu sa cumperi, asa stand pe scaun, ca e logic ca vei demonta chiuloasa, si obligatoriu sa pui alta garnitura. Mecanicul care ti-o va demonta insa, are de facut si alte verificari, sa nu-l lasi sa-ti inlocuiasca pur si simplu garnitura, ca nu ajungi nicaieri.
Habar nu am cum e pozitionata pompa de apa la tine, de la ea ar putea sa ajunga antigel in ulei, insa daca ar fi asta, nu ti-ar ajunge si in camera de ardere-esapament.
In concluzie, tot pe la chiuloasa-garnitura e problema.

| marian7474 a răspuns:

Ai segmentat motorul? ai schimbat si garnitura de chiuloasa? ca este obligatoriu, ai dus chiuloasa la rectificat? cu fumul trebuie sa mergi cu masina cam 1000 km sa se curete tobele apoi vezi daca mai scoate fum

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru marian7474):

Orice mecanic adevarat stie ca segmentarea la Diesel este futila, nu aduce niciun rezultat vizibil. Segmentarea este eficienta doar la benzinare. Daca vezi ca cineva vrea sa-ti faca segmentare la un motor Diesel inseamna ca vrea doar sa-ti ia banii.

| AvM94 explică (pentru marian7474):

Nu l-am segmentat pentru ca mi-a zis ca nu este nevoie, este benzinar.

| AvM94 explică (pentru IzvorulDeIntelepciune):

E benzinar, am uitat sa spun.

| marian7474 a răspuns:

Daca nu ai calatizator o sa scoata fum mereu