Daca e 1.4 16v, se explica.
Ulei mananca toate in 16v, si multe ajung la problema pe care o ai tu.
Cum spuneam, schimba mecanicul, cauta eventual unul ce lucreaza pe cont propriu, si stie sa faca motoare. Abia la demontare iti va spune care e adevarata problema.
Garnitura de chiuloasa pot sa-ti zic si eu sa cumperi, asa stand pe scaun, ca e logic ca vei demonta chiuloasa, si obligatoriu sa pui alta garnitura. Mecanicul care ti-o va demonta insa, are de facut si alte verificari, sa nu-l lasi sa-ti inlocuiasca pur si simplu garnitura, ca nu ajungi nicaieri.
Habar nu am cum e pozitionata pompa de apa la tine, de la ea ar putea sa ajunga antigel in ulei, insa daca ar fi asta, nu ti-ar ajunge si in camera de ardere-esapament.
In concluzie, tot pe la chiuloasa-garnitura e problema.
Ai segmentat motorul? ai schimbat si garnitura de chiuloasa? ca este obligatoriu, ai dus chiuloasa la rectificat? cu fumul trebuie sa mergi cu masina cam 1000 km sa se curete tobele apoi vezi daca mai scoate fum
Orice mecanic adevarat stie ca segmentarea la Diesel este futila, nu aduce niciun rezultat vizibil. Segmentarea este eficienta doar la benzinare. Daca vezi ca cineva vrea sa-ti faca segmentare la un motor Diesel inseamna ca vrea doar sa-ti ia banii.
Nu ai spus motorizarea, e destul de importanta si aia. Motoarele pe benzina de la Golf 4 de regula consuma ceva ulei.
Nu stiu ce motor ai, dar daca iti ajunge ulei in antigel, scoate fum alb si e foarte uda evacuarea, e clar ca nici acum nu etanseaza garnitura de chiuloasa.
Cauta un mecanic bun si stai acolo pana demonteaza chiuloasa, sa vezi si tu in ce zone e patata. E posibil si sa fie chiuloasa "stramba", sa fie nevoie de o planare.
Nu l-am segmentat pentru ca mi-a zis ca nu este nevoie, este benzinar.
Cand zici ca toate motoarele in 16v mananca ulei, te referi la cele de la VAG? Ca eu am avut un Logan 1.6 16v si nu manca nicio picatura. La fiecare schimb scoteam fix 5 l, adica cat puneam.
Da, la cele de pe Golf 4 in special... Care se gasesc si pe Audi, Seat, Skoda...
Renault face niste motoare boboc, mai ales cele pe benzina.