| Gaox09 a întrebat:

Am un golf 5 an 2006 TDI de la un timp a inceput sa scoata foarte mult fum negru pe toba. As vrea sa va rog sa-mi spuneti ce pot face in cazul asta, cum ar trebui sa procedez?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Injectoare sau turbina defecta.
Mergi la service prima data, sa-ti faca o diagnoza, sa stii exact ce s-a stricat, apoi vei sti incotro s-o iei; inlocuire/reparatie injectoare, sau reconditionare/inlocuire turbina sau alte 'chestii' de pe langa injectie sau supraalimentare.
Daca ai motorizarea 2.0 TDI, imprieteneste-te cu baietii din service-uri, o sa va vedeti des!

9 răspunsuri:
| Pardelian a răspuns:

Probleme cu compresia sau mai degraba cu injectoarele. Daca e motorizarea 2.0 tdi ar trebui sa stii ca este cunoscuta ca avand injectoare de plastilina

| KaPy2 a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Salut,are un prieten un golf 5 2.0 tdi dar merge bine, are 280.000 mii la ea si merge bine nu i-a schimbat niciun injector, de tras trage excelent, si eu am auzi ca modelele cu 2.0 tdi au fost lansate cu probleme dar ce probleme nu stiu...

| OldSoul a răspuns:

Pentru inceput efectueaza o diagnoza la un service autorizat, cel mai probabil ai probleme la injectoare, dar pentru un raspuns corect efectueaza o diagnoza.

| Florian20405 a răspuns:

Un sfat vinde-o si ia-ti tot 2.0 TDI dar dupa 2008, sa fie Euro5.Euro4 au fost cu probleme.
Bafta!

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru KaPy2):

Probleme calitative la blocul motor, probleme la injectoare, la turbina, si consum constant de ulei, indiferent de uzura, lucru care il face sa se dea peste cap singur, din cauza gazelor.
Asta nu e insa o regula, masinile ingrijite si conduse corespunzator, rezista. Dovada am si eu la firma, un Passat b6 cumparat de nou, care nu face probleme deloc. Dar treaba e ca ala sta mai mult in garaj, rareori face cate un drum de 1000km in 2-3 zile, iar in rest, o duba Fiat Ducato face toata treaba, si nu primeste decat motorina si parbrizol...

| ȘefuLaValută a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

80% au facut probleme.Eu m-am inscris in randul celor 20% de norocosi.Treaba e ca cei ce au avut grija de ele si le-au folosit unde trebuie ele folosite, extraurban si combinat, mai rar cu probleme.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru ȘefuLaValută):

Exact. Si nici un TDI, sau nici un diesel de putere mai maricica, n-are ce cauta la naveta urbana, zi de zi.

| ȘefuLaValută a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Azi i-am explicat unuia.El o tinea pe aia cu e TeDeI, e germana, e Volzwagăn.Nu am putut sa il conving, avea o preconceptie fixa. Exact astia umplu de regula serviceurile.Nu vor sa priceapa ca 2-3 l de motorina in minus se compenseaza la benzinare cu intretinere si fiabilitate.Se pricep la toate ei...

| Gaox09 explică (pentru Pardelian):

Este de 1.9 TDI big grin