Fumul alb din cate stiu eu si am auzit nu e fum, e abur. Abur de la gazele care sunt evacuate (care sunt calde) si in contact cu teava de esapament, aceasta fiind rece, apar aburi si condenseaza si uneori mai curge si putina apa.Deci nu ai motiv de ingrijorare .Si da e posibl sa atinga o tabla pe undeva de la virbratii, sau ca teava de esapament sa nu fie bine prinsa in suportii sai de cauciuc sau se poate ca acestia sa fie slabiti .
Depinde de temperatura de afara cu fumul, cu restul consulta un mecanic
Cu fumul alb nu-ti fa probleme e normal.dar cu problema de decelerare eu zic sa mergi la un service.
Multumesc pentru raspunsuri, da fumul alb ii si la golful lu taicamiu din 97 in schimb cu problema la decelerare cred ca bate o tabla pe toba sau invers, am mers la un mecanic la inceput si a zis ca motorul merge perfect.
Apa curge in prostie si pe capacul de la ulei sunt picaturi de apa si ies aburi deci si spuma aia galbena (fff putina) ii tot de la condens in contact cu uleiul face reactie.M-am uitat la ulei si la apa, ii exact ca la inceput, am masina de 1 luna si uleiul ii la fel, apa ii la fel nu a scazut deloc in borcan.Deci daca era chiuloasa ma gandesc ca in cate-va zile era gata si apa si masina.Bataia aia nu cred ca ii de la piston, pistonul bate tot timpul si masina ar trebui sa mearga destul de prost, gen relantiu cu oscilatii destul de mari si zgomot puternic la motor.Multumesc Lexus pentru raspuns si sper sa mai raspunzi inca o data tot asa "profesionist".
Fumul alb din cate stiu eu si am auzit nu e fum, e abur. Abur de la gazele care sunt evacuate (care sunt calde) si in contact cu teava de esapament, aceasta fiind rece, apar aburi si condenseaza si uneori mai curge si putina apa.Deci nu ai motiv de ingrijorare .Si da e posibl sa atinga o tabla pe undeva de la virbratii, sau ca teava de esapament sa nu fie bine prinsa in suportii sai de cauciuc sau se poate ca acestia sa fie slabiti .