| M-a_Marius-Alina_1992 a întrebat:

Salut,am un Golf4 1.6 16V an 2002 si imi scoate putin fum alb, transparent si nu ajunge pana in pamant deci nu ii foarte mult.
Fumul il scoate si la temp de 90 grade,temperatura normala a motorului. Vreau sa stiu sunt probleme cu, chiuloasa?
Acum mai am o problema minora zic eu la decelerare mi se aude un troncanit mic doar daca esti foarte atent il auzi pot fi tachetii sau un piston? Motorul merge perfect fara bataie la accelerare fara troncanit la accelerare sta la 800 turatii fara probleme.Astept raspunsuri nu corectii la text!

Răspuns Câştigător
| xLexus a răspuns:

Fumul alb din cate stiu eu si am auzit nu e fum, e abur. Abur de la gazele care sunt evacuate (care sunt calde) si in contact cu teava de esapament, aceasta fiind rece, apar aburi si condenseaza si uneori mai curge si putina apa.Deci nu ai motiv de ingrijorare happy.Si da e posibl sa atinga o tabla pe undeva de la virbratii, sau ca teava de esapament sa nu fie bine prinsa in suportii sai de cauciuc sau se poate ca acestia sa fie slabiti happy.

4 răspunsuri:
| besleaganicolaecosmin a răspuns:

Depinde de temperatura de afara cu fumul, cu restul consulta un mecanic

| xLexus a răspuns:

Cu fumul alb nu-ti fa probleme happy e normal.dar cu problema de decelerare eu zic sa mergi la un service.

| M-a_Marius-Alina_1992 explică (pentru xLexus):

Multumesc pentru raspunsuri, da fumul alb ii si la golful lu taicamiu din 97 in schimb cu problema la decelerare cred ca bate o tabla pe toba sau invers, am mers la un mecanic la inceput si a zis ca motorul merge perfect.

| M-a_Marius-Alina_1992 explică (pentru xLexus):

Apa curge in prostie si pe capacul de la ulei sunt picaturi de apa si ies aburi deci si spuma aia galbena (fff putina) ii tot de la condens in contact cu uleiul face reactie.M-am uitat la ulei si la apa, ii exact ca la inceput, am masina de 1 luna si uleiul ii la fel, apa ii la fel nu a scazut deloc in borcan.Deci daca era chiuloasa ma gandesc ca in cate-va zile era gata si apa si masina.Bataia aia nu cred ca ii de la piston, pistonul bate tot timpul si masina ar trebui sa mearga destul de prost, gen relantiu cu oscilatii destul de mari si zgomot puternic la motor.Multumesc Lexus pentru raspuns si sper sa mai raspunzi inca o data tot asa "profesionist".