Schimba mai intai uleiul si filtrul de la cutie si dupa aceea vezi ce este de facut.In mod normal se schimba la 60. 000km.
Probabil este defect senzorul crankshaft, sau cel camshaft. Trebuie să o pui la tester.
In nici un caz nu se poate sa moara motorul din cauza ca uleiului din cutie este rece(la rece uleiul se ingroasa).Cel mult motorul va trage aproape nesemnificativ mai greu cateva minute.
Cum a zis si KRONSTADTT, trebuie pus testerul pe ea.
Dupa cum spune KR0NSTADT, si eu sunt de parere ca undeva un senzor iti face probleme. Ma gandesc si la sondele Lambda.
Neaparat va trebui sa ii faci o diagnoza completa, pe un tester profesional.
Nici daca filtrul este infundat si uleiul este ca smoala?
Senzorul camshaft iti aprinde in bord eroare cu motor.
Daca era de la altceva se oprea motorul si in N.
Camshaftul are legarura cu distributia.