Este posibil ca problema ta să fie cauzată de un acumulare de apă sau de frig în trapa ta.
Verifică etansarea trapei: Asigurați-vă că toate garniturile de etanșare în jurul trapei sunt în stare bună și că nu există niciun fel de fisuri sau deteriorări care să permită apa să intre în interiorul mașinii.
Curățarea scurgerilor plafonului: Curatați orice scurgeri de pe plafonul trapei pentru a permite apa să curgă afara și nu să stea acumulată.
Isolație termică: Verificați dacă există o izolație termică adecvată în jurul trapei și în partea inferioară a acesteia, pentru a preveni formarea de condens și acumularea de apă în interiorul mașinii.
Folosind un pre-tratament: folositi un tratament repellent de apa care sa prevină pătrunderea apei prin fisurile și găurile dvs.
In caz ca nu stii sa citesti, a fost deja la mecanic
Deci e trapa panoramica (se deschide)?
Daca e panoramic fara deschidere, scapi cu demontare si siliconare. Daca se deschide, trebuie vazute chederele si suflate bine scurgerile.
Nu stiu sa-ti recomand un mecanic cu experienta in asa ceva, s-ar putea sa fie mai in tema cei de la tinichigerie, decat schimbatorii de pivoti.
Pentru niste indrumari mai pe subiect, cauta un grup de posesori de b7 (inclusiv CC, ca e mai populara trapa la ei), si prezinta-le problema. S-ar putea sa fi trecut multi prin asta.
Eu in principiu stiu ca VW cu trapa si turbina = ploua in masina si mereu trebuie reconditionata turbina
Sunt într un grup de passat b7, dar toți ma trimit la mecanicul care nu m-a ajutat decât sa am portofelul mai subțire...
Salut!
Ai rezolvat cumva problema, cu în filtrarea apei pe la bec?
Am aceeași problema.