Aaa atunci pot fi multe...
- Variator;
- Bujie;
- Carburator prost reglat chiar daca e curatat dar daca nu are aer poti sa bagi si un kg de benzina dar tot degeaba;
- Filtru de benzina daca are nu mai retin la SpeedFight daca are sau nu;
- Distanta dintre culbutori prost reglata.
Totul este de la contact si mie mi-s-a intamplat. Du-te din nou la specialist cum ii zici tu si ii spui problema. Totul este de la accele 2 fire : Verde si negru se poate ca ele sa nu faca masa. Sau eu stiu ceva de genu. Daca imi mai lasi intrebari. raspund. Funda?
Poate nu-ti face bine contact cand dai contactu, scoatei contactu scoatei alea 2 fire si unestele si vezi daca-ti da scanteie cand dai la peda,daca iti da atunci e de la contact, nu mai ai o cheie de la contactul ala?, daca reusesti sa-ti faca specialustu ala rost de o cheie pentru contactu tau fa si tu o copie dupa acea cheie ia las-o acasa undeva sa stii tu de ea, du-te inapoi la specialistu ala si explica-i problema ta cred ca te poate ajuta, daca nu mai merge sa faci cheie la contact trebuie sa-ti cumperi altu, sper ca ti-am fost de ajutor, funda?
Din pacate ai primit numai raspunsuri "inteligente".
Daca la automat iti porneste si la pedala nu acel lagar de la pedala poate fi rupt, parghia de la pedala daca este cu parghie poate fi rupta, dar daca acel profil L care actioneaza mecanismul, sau acel sistem de transmisie de la pedala catre sistemul de aprindere. Trebuie desfacut si vazut daca are ceva rupt, sau poate fi arcul de la pedala dar nu au toate nu stiu in cazul Speedfight-ului daca exista sau nu!
Ca nu merge la pedala este si aia o problema, dar nu imi porneste nici de la buton, da sa porneasca si nu porneste...i-am curatat carburatorul, i-am bagat benzina in carburator dar nu porneste...
Inainte sa il duc la electricianul ala, pornea, am mers cu el...