De cat ai carburatorul pe scuterul tau? Nu pot sa-ti dau solutia optima pana nu stiu marimea carburatorului. Pe o parte a carburatorului ai datele lui scriemi-le aici! Tu trebuie sa schimbi jiglorul principal cu unu mai mic cu 5 puncte. Pe jiglorul principal srie marimea lui, daca scrie 96 poti sa-i pui unul de 91-92 depinde si daca le gasesti ...Pai daca tu pui siguranta pe ultimul canal de jos consumul creste deoarece se mareste cantitatea de benzina ce trece prin jigler.Cu cat ii pui mai jos siguranta cu atat tu practic il aduci mai sus iar jiglorul este mai deschis, ca cat pui siguranta mai sus cu atat cuiul coboara mai mult si inchide jiglorul.Deci daca tu pui siguranta pe ultimul canal consumul creste! Asa ca mai bine pe ultimul canal de sus, pana iti gasesti jiglor principal!
Daca este 2T, este un consum normal, mai ales daca nu prea ai grija cum accelerezi...
Carburatorul este Dellorto de 12, set de 80, scrie ceva pe el de 96 (pe carburator), daca pun jigler mai mic, de 90 vreau sa cumpar, se micsoreaza consumul?
Salut Teo, intuiam ca ai un motor mai mare pe Gulliverul tau. Cu 4l% consum, ceva nu-mi suna mie, la consumul asta. Am vandut vreo cinci bucati in Romania cu multi ani in urma, imi placeau erau haioase, dar si mergeau foarte bine.Hai sa las povestile si la treaba, uite ce-i faci cauta sa-ti cumperi un carburator Dell'orto de 17.5 cu soc manual, iar saiba de blocaj o montezi pe canalul 3 pe cuiul carburatorului. Ce role ai montat pe variator nu stiu dar pot sa-ti recomand rle de 4, 1 grame, arcul de contrast de pe spate de culoare alba, iar arcurile de pe ambreiaj (3 trei) de culoare galbena de la Malossi. Daca ai posibiliatate scoate tot din toba de esapament, o tai pe partea de catre roata si scoti tot din ea pentru a avea o evacuare mai buna, iar daca ai bani disponibili iti recomand un LeoVince. De aceea ai consumul foarte mare deoarece nici taratura motorului nu este optima. Ceea ce ti-am scris este taratura optima pentru scuterul tau. Pentru alte neclaritati iti stau la dispozitie.
Multumesc frumos pentru raspuns. Momentan sa vad ce consum scot cu saiba pe canalul din mijloc si cu un burete mai gros la filtrul de aer (acum am burete Malossi si trece cam mult aer prin el + ca trece si ceva praf) un consum 3.5-4 la 100 km ar fi bun, la cum trage motorul. Dar inca o problema am observat, poate ma poti ajuta: la plecarea de pe loc, cand accelerez cate putin nu pleaca, daca accelerez cam un sfert trage brusc si ma smunceste. Am mers si cu alte scutere si am vazut ca trag asa fin, nu cum face al meu. Si am mai observat ca daca pornesc mai tare de pe loc, la inceput se simte o vibratie la motor, dupa care trage fin. La ambreiaj am arcul mare alb si cele mici galbene. (Scuterele cu care am mers, erau stock)
Pe mijloc iti scriam pentru carburatorul de 17.5, nu pentru carburatorul ce-l ai montat acum. Pe carburatorul ce-l ai acum de 12 trebuie sa pui saiba pe primul canal de sus. Nu schimba cu nimic filtrul de aer, consumul. Nu stiu ce role ai montat pe variator, de cate grame, pentru un raspuns pe masura dar vibratia este doar din variator! Pune-i role de 4, 1 grame.