Am uitat sa menționez atunci cand vibrează parca se aude un sunet de parca se îneacă, parca se chinuie
O fi de la motor.De mutat nu muti cutia in P sau N, muti schimbatorul, nu cred ca ai probleme la transmisie, mai ales daca spui ca in N tremura, atunci transmisia este libera de motor.
Pe de alta parte la tipul ala de transmisie, daca ai o porblema se aprinde lumina aia Engine, tu nu ai spus nimic despre asta ca ai avea acewa lumina ON.
Ar putea sa fie de la relantii sa fie mai mic decat e normal, atunci cand pui in P sau N motorul vibreaza, pentru ca turatiile is prea mici, cred.
In mers deja accelerezi si vibratia dispare.Verifica daca poti RPM si doar daca te uiti pe ceasul ala ar cam trebuie sa iti dai seama daca e la 800 sau mai jos.
Idle sau relanti, trebuie sa aiba undeva la 800 rpm, daca are sub atunci aia ar putea sa fie problema.
Cind motorul accelereaza si trece de 800 nu mai vibreaza nimic.In cearca sa observi chestiile astea si sa vezi ceasul ala cate rpm arata.
Scuze am uitat sa menționez ca am check engine aprins in bord, am fost la service si au pus testerul pe ea mi-au zis ca e egr ul de vina si are debit insuficient de gaze dar egr ul l-am schimbat acum 3 luni, ca nu e nimic grav si mi au dat o solutie sa o bag in rezervor si sa merg cu ea turata, am fost cu ea in Germania pe autobanda si i-am dat 170 200 maxim, acum oare sa fie o legătură între debit insuficient de gaze si motorul sa tremure, multi mi au spus ca ar fi injectoarele sau suportul motor, am fost cu ea la 3 mecanici si nici unu nu a știut ce are mașina de tremura, au facut proba cu ea in mers si mi-au zis ca masina trage bine schimba bine
Oare daca masina trage, schimba bine si pornește la sfert de cheie, nu e grava problema?
Scaneaza masina si adu codu, deci nu ce a spus nu stiu ce mecanic, sau ce a interpretat el ca ar insemna acel cod.
A mai fost cineva pe aici, care la fel spunea ca nu stiu ce probleme avea, a scanat i-a dat cod, mecanicu i-a zis ca e de la EGR, la schimbat cu unul nou, problema e tot acolo.
I-am zis sa vina cu codu, nu ce spun mecanici, a venit omu cu codu si normal nu era vorba despre nici un EGR, era cu totul alta problema, era vorba de o valva ce controleaza aerul care intra in admisie.
Nu stiu ce mecanici is pe acolo, cum interpreteaza ei acele coduri, sau citesc, si inteleg cu totul altceva asa ceva nu stiu, eu i-as da afara, sau nu m-as duce la ei pentru nimic sa faca la masina.
Deci cerele exact codul sau codurile de la acea scanare, spune ca vrei sa stii ce cod sau coduri sunt, nu ce spun ei.
Revina aici si apoi iti spun ce problema are mamsina aia, sau posibile cauze.
Ok codul ala asa este, se refera la EGR. Posibile cauze : EGR defect, infundat, cabluri rupte, conectie slaba, astea is asa generale.
Ai spus ca ai schimbat EGR ai pus altul nou. Furtune ce mai are, alea ai verificat?
Daca nu ai verificat, verifica si furtunele, sa nu fie alea obturate, sa aiba depuneri si acele furtune, astfel ca nu trece suficiente gaze prin ele.
O alta cauza, asta daca toate ar fi in regula, este Filtru. Unele masini au si filtru pentru EGR. Nu stiu daca masina ta are, dar poti cauta dupa an, model si sa vezi daca are sau nu filtru la EGR.
Daca EGR ce ai pus este nou, astea raman de verificat, furtunele si filtru, daca are sau nu.
In caz ca are filtru atunci ala este infundat si nu lasa sa treaca sufiente gaze prin el.
O alta cauza la care ar apare acel cod
-Catalizator infundat
- Senzorul de temperatura al EGR sa aiba calamina pe el
Trebuie sa verifici :
- Conductele de la EGR sa nu fie cu depuneri pe ele
-Filtru EGR daca masina are asa ceva
-Catalizator
-Senzorul de temperatura EGR, scoti afara si vezi sa fie curat.
Daca mai gasesc ceva posibile cauze iti spun, tu sau un mecanic sa verifice ce am spus mai sus.