Acum faci sens! Intai o modifici, apoi mergi sa ti-o aprobe RAR-ul si abia atunci apare in acte ca-i limitata legal si o poti folosii pe sosea.
Tu ai spus daca o modific doar in acte... ceea ce nu-i posibil, pentru ca ceid e la RAR au neoie de motocicleta modificata sa o puna pe niste apaarte computerrizate, care o masoara si daca nu-i sub limita legala admisa, ti-o refuza.
Oricum, tin sa te avertizez ca te va vei fii oprit de toti politistii pe sosea, pentru ca la prima vedere, vor vedea dupa fata ta ca nu estia adult si vor stii ca motocicleta este modificata, asadar, te vor oprii sa-ti verifice actele si eventual sa-ti verifice daca nu ai modificat-o inapoi.
Nu ai cum sa o limitezi in acte, pentru ca, intai faci limitarile necesare la motor, apoi mergi cu ea la RAR sa ti-o verifice si daca nu corespunde pe aparate, nu ti se aproba sa functioneze legal, pe strada.
Fara certificatul de la RAR, nu este legal sa o scoti pe strada si nici sa o folosesti.
Noroc ca Politia nu-i atat de proasta pe cat crezi tu.
Oricum, cu o motocicleta care pare de volum mai are de cat este in realitate, chiar daca o ai modificata sa stea in parametrii clasei tale de viteza si putere, tot vei fii oprit de Politie si verificat, de absolut fiecare data cand iesi cu ea.
Este obligatia lor, sa se asigure ca ai motorul, sub limita admisa de legel, la categoria ta.
Tocmai ca nu iti omologheaza nimeni acesta modificare si nubiti face nimeni acte pentru asa ceva.
Eu stiam ca daca o limitez si o duc la RAR o sa vada ca am 35kw si o sa modifice si actele ca sa scrie 35kw. Si este un service autorizat RAR pentru limitarea motocicletelor
Da, o sa scrie si puterea initiala. Am trecut prin asta, zic sa nu te risti, ca o sa ai de pierdut mult mai mult, gandeste-te numai daca faci accident si din vina ta si se va descoperi, 100% se va descoperi, si te baga la condus fara permis pentru categoria aia, iese mult mai nasol.