Daca esti incepator nu ar fi ok sa incepi direct cu un motor de 140 de cai. Daca tot vrei putere, poti sa iti iei o masina cu multi cai dar sa aiba motor de mai pitin de 2000 de cm3.Adica daca e masina de buget nu trebuie sa consume nici asa mult nu?
Sfatul meu e sa te axezi in special pe motorul de 1.9, chiar daca au ceva mai putini cp sunt cu mult superioare din punct de vedere calitativ celor de 2.0 din aceea perioada.
Avand in vedere ca ai spus de A4 B7, acel model este fabricat undeva intre 2005 si 2007, in acele generatii acele moatoare de2.0 intampinau in timp probleme, la baza sunt cam acelasi motoare si de pe Golf 5, deci cel mai bine te feresti de tot ce e 2.0 si din aceea perioada.
Asadar considerand ca te-ai razgandit si acum doresti motor de 1.9, ramane urmatoare intrebare, Golf V sau Audi A4 B7.
O alegere destul de dificila.
Daca doresti o masina premium si mai bine gandita decat cealalta, vei alege A4B7.
Audi fiind modelul de top al grupului Vag sunt mult mai bine gandite fata de VW.
In schimb, daca doresti un cost de intretinere mic, cea mai buna alegere ar fi Golf V, deoarece costurile pieselor sunt ceva mai reduse fata de Audi.
Decizia iti apartine!
La golf 5 nu îmi place interiorul(acesta fiind singurul minus).
Mă refer la acea dunga din interior (nu știu sigur denumirea).
Și motorul de 2. 0TDI 170cai?
Este fiabil?
Nu stiu la ce dunga te referi.
Da, motorul de 170 de cai e de generatie mai noua si e mai reusit fata de cele de 2.0, acum ce e drept are filtru de particule, o alta eventuala problema, dar cand pica se poate anula si aia e.
Http://postimg.org/image/ppikyvh9h/38cc7ab3/
Dunga deasupra bordului.
Adică, la A4 are bordul drept, și nu știu dacă aceea dunga incomodează sau nu la condus.
Nu cred ca e mare problema.
Eventual poti testa un Golf inainte de a te decide si iti vei da seama daca te incomodeaza sau nu la condus.
Despre acest motor, ca e fix acelasi. Nu vad cum ar putea fi mai "stricacios" pe golf
Asta am bănuit și eu.
Dar niște amicii mi-au zis că diferă motoarele (fiindcă Audi este mai premium, și are alte standarde)
As merge pe Golf 5 GTD (prețul mai mic+e plina Romania de golfuri 5).
Iar, evacuarea de R32 se poate pune la diesel (mă refer la strict cea originala de R32)
Si pe B7 se poate pune evacuare dubla, si sunt si ele destul de intalnite.
Decizia iti apartine
Golful este mai scurt(cu 30cm) față de b7.
Iar, greutatea zice tot.
golf 5 GTD(1380KG)
A4 b7 (aproape 1800)
Cu lungimea asa e, depinde de persoane, pentru mine nu e o problema, sunt obisnuit de la inceput cu masini ceva mai mari.
Cu kg nu prea e cum ai spus...
Golf V 1318kg
https://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=8635
A4 B7 1510kg cel avant
https://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=4393
1450kg berlina
https://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=26475
Acum personal eu am un A4B6, in prealabil am avut Passat B5.5, acelasi motor pe ambele din ele, dar e o diferenta foarte mare intre cele doua, A4 e superior Passatului, bine, singurele imperfectiuni la A4 ar fi butoanele care se sterg mult mai des, dar in rest se vede ca e mult mai bine gandit fata de un VW, si se simte si la drum diferenta de viteza.
Saptamana trecuta am vazut un Golf 5 recent adus din Germania, interior si motor impecabil, dar pe partea de caroserie, vopseaua era impuscata de rugina pe mai toate colturile, de la prag, pana la cupola, sub portiere, nu stiu ce a fost cu masina aia, dar mai rar vezi asa ceva.
E diferenta mare intre VW si Audi, atat ca pret, cat si ca, calitate dar fiecare cu gusturile lui.
Cum ai zis tu cu acel golf.
Aspectul și performanțele fiecărei mașini depinde cum este de întreținut.
Iar acum câteva zile citeam un topic pe audi forum, in care multi ziceau că b7 are 2tone (cu 4pasageri in el).
1800 gol.
Începătorul988 întreabă: