Pe partea de suspensie / frânare / direcție preturile sunt că la orice alt Audi din vremea aia. Când vine vorba de motor in schimb, ai cu 2 pistoane mai mult așa că va trebui când schimbi ceva sa schimbi în număr de 6. Mă uitam pe autoeco și o bujie buna ajunge la 80 de lei la modelul asta. 80x6 = 480 lei doar pentru un schimb de nenorocite de bujii. Distribuția la fel, gaura in portofel. O grămadă de role și întinzătoare. Sa nu mai zic că este un benzinar de 3.0.o sa manance extrem de mult. Adăugăm supercharger în ecuație și dam de un consum foarte mare de benzina în oraș. Dar dacă vrei mașina așa o și permiți. Uite părerea omului unde citesc mereu când vreau sa știu ceva despre orice mașină. Distracție plăcută. Mașina cu motorul ăla e geniala asta e clar. Doar să ai bani de ea și să nu fii genul ăla,, las că mai merje 1000 km boss n are nimic. "
" Mult prea prea pentru Romania, acest monstru cilindrat in 6 compartimente este unul din cele mai bune motoare la ora actuala. Da, consuma ulei cu aceeasi viteza cu care consuma un ultras seminte, dar consumul de ulei va fi ultima ta cheltuiala la un asemenea mastodont."
https://aproapemasini.com/......2008-2016/
Placutele si discurile sunt la fel ca la 1, 9 ideea ca e impozitul mare si asigurarea/rovinieta plus intretinerea e mai scumpa in comparatie cu un motor normal consum etc
Mulțumesc de informații, banii nu-s o problemă, doar voiam să aflu cam de la ce să mă aștept în caz ca apar ceva probleme la ea, din ce am văzut pe Mobile, am văzut ca sunt sub 150k kilometri peste 15.000€,plus ca motorul de pe ea e singurul supercharged de la Audi, m-am uitat și la un S5 tot 3.0 cabrio, cam grea decizie între s4 și s5