Buna! Masina este una buna ca marca si ca piese, nu mai zic de taxe care sunt ok. Pentru o masina din 2004 inca arata bine si inca se folosesc. Cei drept e veche ca ani dar daca gasesti una intretinuta si cat de cat ok la motor si piese, te-ai scos. Ce pot sa iti masi spus, decat ca are caracteristici bune prin elementele pe care le contine. Bineinteles ca nu toate modelele din audi din a4 2004 au aceleasi caracteristici, dar majoritatea au ceva. Uite cateva exemple de caracteristici ce le poti intalni in mare parte la un audi din 2004 modelul dorit de tine:
-ABS
-Aer condiţionat automat
-Airbag-uri faţă, lateral şi altele
-CD player
-Computer de bord
-Cuplaj pentru remorcă
-Dispozitiv antidemaraj electric
-ESP
-Faruri de ceaţă
-Filtru de particule
-Garanţie
-Geamuri electrice
-Închidere centralizată
-Oglindă laterală electrică
-Regulator de viteză
-Scaune încălzite electric
-Senzor de lumini
-Servodirecţie
-Sistem de navigare
-Tuner/radio
-Vehicul pentru nefumători
ATENTIE! Nu toate masinile audi din 2004 cu motor de 1.9 fie diesel sau nu au aceste caracteristici! E un exemplu de caracteristici ce le poti intalni in procent de 70% pe modelele de audi din 2004.
Ca si consum, e ok, acum depinde de care vrei (diesel, GPL, benzina). Bine, oricum ai precizat ca e motor de 1.9, ne dam seama ca e diesel. Daca e diesel ai consum mic, ca de exemplu:
-5, 6 l/100km (mixt)
-4, 6 l/100km (extraurban)
-7, 5 l/100km (urban)
si ca emisii de CO2 uite un exemplu intalnit des la aceste modele:
Emisii de CO2: 150 g/km (mixt)
Multe din ele au euro 3 ca si clasa de poluare.
Pentru mine e o masina ok, fara prea multe pretentii si cu o popularitate.
Sper ca te-am ajutat!
Pentru inceput vreau sa precizez ca nu va prea inteleg pe voi, astia cu "2004" pana una alta, modelul ala e fabricat din 2002 (sfarsitul lui 2001) pana in 2004.
Bine e cu doi ani mai tanara, dar cu ce te ajuta pe tine asta? Pana la urma tot euro 3 e masina, tot acelasi dotari le are tot la fel arata, tot aceeasi motorizare disponibila este.
Cel putin in cazul acesta.
E o prostie sa spui ca vrei masina din 2004 cand foarte bine poti gasi o masina cu 2 ani mai batrana dar ingrijita mult mai bine decat 2004.
Ideea e sa cauti o masina cat mai ingrijita, care sa functioneze cat mai bine, nu are rost sa te iei dupa numere ca vei ajunge sa te pacalesti singur.
Si cand spun numere ma refer inclusiv la kilometrii.
Ieri am condus un asemenea model care avea 280.000 mile, deci cam 450. 000km, si sincer sa fiu, masina arata foarte bine, interior/exterior, tragea bine, dar mai avea nevoie de putina atentie pe la motor.
Sa revenim.
In ziua de astazi numarul kilometrilor nu mai e de luat in calcul daca masina nu are acte doveditoare care sa ateste autenticitatea numarului de kilometrii.
Eu personal am un A4 B6, 2002, aproape 300. 000km, dar cu acte, carte service, si carpass (Care-l au toate masinile din Belgia, sau mai bine spus, pe care ar trebui sa-l aiba, ca in unele cazuri se mai "pierde" pe drum, exact ca si numarul kilometrilor si a cartii service).
Sa revenim, am un A4B6, 300.000km, inainte de acest A4 am avut o masina tot pe aceeasi platforma, acelasi motor, care avea ceva mai multi km, iar cu nici una din ele nu am avut probleme.
Trebuie sa precizez, ca personal, stiu cat de cat sa verific o masina, stiu cum trebuie sa se comporte la drum, deci imi e greu sa ma pacalesc cand achizitionez o masina.
In general aceste motoare sunt fiabile, daca le dai ce trebuie te duc mult si bine.
Acum desigur, pe drum te mai lasa o turbina, mai un injector, e normal, dar nimic foarte grav.
O alta problema la acest model sunt bratele pe fata, sunt multe, sunt costisitoare, deci daca testezi o masina si vezi ca ai batai, cel mai bine te feresti de ea, daca trebuie sa inlocuiesti bratele, si vrei sa pui ceva bun care sa te tina ceva timp, te ajunge la 2000 de lei tot kitul, acum desigur, gasesti kit-uri si mai ieftine, pe la 700 de lei, dar sa nu te astepti sa te tina foarte mult.
Acum desigur, si masina pe care o cumperi poate avea un asemenea kit de brate, care sa incepe sa cedeze dupa cateva mii de km, dar asta e, un risc care trebuie asumat.
In rest ce mai e de spus, mare atentie, multe nu au distributia schimbata, deci asteapta-te sa mai investesti din start 1500 de lei in aceasta.
Si mai toate au o boala, au ulei pe la EGR (EGR-ul e localizat in stanga cum privesti spre motor, vei vedea o gaura in capacul motorului deasupra lui, mai toate pierd ulei pe acolo, nu e ceva de speriat, dar trebuie curatat, sau anulat, preferential, inlocuit.
Un EGR infundat poate crea unele probleme, deci e recomandat sa-l schimbi, undeva la 500 de lei, sau 200 de lei in dezmembrari, si il poti schimba si tu daca ai ceva chei necesare desigur, asta in cazul in care nu vrei sa dai 50-80 de lei la service.
In rest nu prea ai de ce sa te plangi, o masina buna, si fiabila.
Alte probleme la acest model ar fi butoanele care se sterg, deci uita-te la butoanele de clima, acum desigur asta tine doar de cum au fost "folosite", dar in general cu cat sunt mai sterse personal cu atat tind sa cred mai mult ca masina respectiva nu a fost ingrijita. Dar din nou e cu "desigur" e posibil ca acestea sa fie inlocuite.
In general e o masina care "merita" daca ar exista un model mai nou cu acelasi motor, l-as lua.
PS:Seat Exeo este construit tot pe aceeasi platforma ca si A4B6.
Stanmariusvasile întreabă: