Te complici aiurea, ai motor pe diesel si vrei sa pui pe benzina
Motorul tau este deja pregatit sa fie modificat, ce ai tu nevoie este o alta turbina mai potenta, injectoare, pompa de inalte, combustibil, accesorii, dupa care nu strica sa umbli pe la franare adica alti etrieri mai potenti, discuri si placute mai potente si bineinteles kit ambreiaj mai performant, aceste schimbari vor costa cateva mii de euro dar poti avea lejer peste 220 de CP la roata...deci nu ai nevoie de alt motor pentru ca nu este legal pe masina ta.
Pentru piesele care trebuiesc in detaliu cred ca sunt utilizatori mai priceputi ca mine sa iti explice care sunt piesele ce trebuiesc inlocuite.
Nu te speria piesele care le ai acum pe masina le poti vinde si mai recuperezi o mica parte din banuti.
Ai de schimbat cam asa:
1. motor complet (cu alternator, galerii, suporti, etc)
2. cutie completa (cu kit ambreiaj, s-ar putea si planetare)
3. o buna parte din electrica/electronica (calculatoare, cablaj motor)
4. plasticele de sub capota
5. ceasurile de bord
6. alte mici piese ce difera intre cele doua motorizari (de exemplu suspensia fata)
7. rezervor sau doar ansamblul pompa-plutitor, traseu combustibil impreuna cu filtru (cu furtune OEM, prinderi si cuplaje).
Si vei mai descoperi si alte piese, pe parcurs.
Vei avea de lucrat mult cu diagnoza la asa ceva, s-ar putea sa necesite codare anumite piese (imobilizatorul cu vechiul contact, sau vei fi nevoit sa il inlocuiesti si pe ala).
Nu stiu sa-ti pun un pret pe asa ceva, e genul de lucrare la care pregatesti un buget minim, si trebuie sa fii pregatit sa-l dublezi imediat.
Depinde cat de compatibile sunt motorizarile intre ele (la instalatia electrica), cat te costa piesele si ce poti lua (ideal sa iei tot de pe o singura masina), si pe la cati meseriasi vei ajunge cu ea, pana la final.
Nu am de unde sa stiu cu cat vei cumpara piesele, si ce tarife practica meseriasii la care ai acces, deci nu pot spune decat intre 600 euro si 2000, asa, dupa ureche.
PS 1: turbina nu vei mai avea, o dai jos odata cu vechiul motor; 1.8i nu are turbina. Nici DPF-ul nu il vei mai avea, va trebui sa pui evacuarea completa pentru motorul 1.8i, cu tot cu catalizator.
PS 2: varianta cea mai buna pentru tine este resoftarea motorului tau. Poti ajunge pana pe la 180cp, daca pui un soft mai agresiv, iar motorul nu va avea de suferit prea mult, va rezista.
Pai nu esti prea decis cu ceea ce vrei, sigur nu esti stabilit in UK? la noi poti schimba ce vrei tu ...cum te depisteaza astia?
Pai este mai simpla si legala modificarea propusa de mine decat sa pui alt motor.
Nu am cautat sa pot compara cele doua motoare, dar de ce ai vrea un motor 1.8i (non-turbo) in loc de 1.9 diesel (turbo)? pai dieselul tau cred ca trage la fel unde mai punem ca ai un cuplu mult mai mare decat un aspirat.
Pe de alta parte si eu zic precum noturbinanogood ca cel mai potrivit pentru tine este sa faci resoftare dar nu agresiva cum spune el caci nu se pot obtine 60 de CP in plus doar din soft la acest motor ci stage 1 adica 150 CP care cred ca sunt mai mult decat suficienti (daca ne referim la ce a spus el sa zicem pe o scara de la 1 la 3, el a spus de stage 3)
http://tcmturbo.ro/chiptuning.php
anonim_4396 întreabă: