E normal sa stea aprinsi aia de la baterie si motor si dupa sa se stinga cand pornesti motorul.
Ca ti-a murit motorul probabil n-are nici o legatura; sa nu fie aprinsi atunci cand e masina pornita.
Pai pana acum puneam contactul si dupa 5 secunde se stingeau, acum se sting aproape toti, imi ramane cel de la motor, ulei si baterie pornit pana pornesc masina, o sa verific imediat uleiul, dar l-am schimbat de 3 saptamani si nu aveam scurgeri, era la un nivel normal,
Pai motorul poate muri din mai multe cauze in mers, o cauza poate fi pompa de benzina. O alta varianta e ca motorul a murit din cauza ca se misca vreo conexiune la baterie (bornele), mie mi s-a intamplat sa-mi moara motorul la 100kmh din cauza unei borne, atunci nu mai e de joaca, ramai fara tot ce e actionat electric ( servodirectia si frana fiind cele mai importante ).
Cel de la ulei poate indica o presiune scazuta a uleiului.
Atunci cand tu pui contactul masina face teste pentru fiecare martor, dupa aceea ii stinge ca sa iti arate ca totul e ok si ca martorii inca merg, martorii de la baterie si motor raman aprinsi pentru ca nu pot fi testati decat cu motorul pornit (Martorul de la baterie testeaza alternatorul care evident merge doar cu motorul pornit si cel de la motor testeaza...ei bine, motorul).
N-am idee de ce martorii de la baterie si motor s-ar stinge pana cand nu ai pornit motorul, cum zici tu ca iti facea inainte.
Stanmariusvasile întreabă: