As zice ca BRD-ul (cea de 170cp).
Bine, are si ea hibele ei, injectoarele piezzo, dar daca au fost inlocuite, e o masina bun.
Si in general sunt si foarte bine dotate.
Ideal, ar fi sa fie si quattro, dar nu cred ca e in bugetul tau.
Consumul e mai mare sau mai mic decat la 140? Strict varianta avant(am vazut si ca sunt ceva ma ieftinele)
Cel de 170cp e mai ok, dar problemele sunt cam aceleasi (turbina, injectoare, volanta, consum de ulei).
Trage bine, si are cateva 'bube' rezolvate, fata de primul 2.0 TDI, adica versiunea de 140cp.
Cam care ar fi acele bube? Am alergat destul a3'u, acum vreau ceva mai spatios.
Consum mai mare de ulei, injectoare mai slabe, si defecte datorate calitatii scazute a materialelor (de exemplu se strica filetele din chiulasa).
Injectoare caut ceva cu BOSCH, daca nu o sa fie inlocuite. Ulei toate consuma, nu-i scump uleiul.
Cat despre filetele din chiuloasa n-am auzit)
Nu ai auzit ca nu ai probabil cine stie de rabla de masina ruinata astia care dau astfel de sfaturi umbla numai cu rapane,cu junghiuri de masini deja terminate de altii,apoi se pun ei sa le repare,normal ca alea au fost reparate de N ori,fiecare a strans bolturile,suruburile in felul lui, sau dus dracu, se rupe la el un filet gata masina respectiva are buba asta Cum dreacu sa aiba bube o masina noua? Cum poti sa vorbesti de masini terminate fizic sa vii sa spui ca are bube, ceva gen ca ar avea defecte din fabrica
De fapt vezi si tu, ai si spus ulei orice masina consuma, injectioare poti pune ce brand vrei dar dupa ei aia fabrica masini stricate deja.Nu mai intreba man, informeaza-te singur undeva la cineva mai de incredere.Sa vorbeasca aia care au luat masini noi, aia sa zica ca li s-a stricat masina in drum ca s-a rupt nu sti/u ce filete.Asa sa vii ca ai pAtit tu cu nu stiu ce antichitate,,fosila vie inca in functine dao la jalea,pai cum sa spui asa ceva ca asa sunt masinile alea defecte din fabrica.Da na toti is profesionisti,ingineri,arhitecti,ma si mira clm de stau astia pe TPU,ar fi bine sa le spunem astora,constructorilor de masini,uite ce oameni capabili avem,poate mai stii ii angajeaza aia pe astia delde turbina, dealde sunt serios, ca na oamenii is seriosi, se pricep la tot ce misca, sunt romani ce naiba, oameni priceputi la toate
Daca intrebi dealeru cum sta treaba cu acest motor,nici aia nu stiu, cel care stie este fabricantu, dar pe ala nu ai cum sa-l intrebi.
Am mai citit asa pe ici pe colo, ma refer despre mo'toarele astea, care scot CP diferit, acelasi motor cu CP diferit.
Cineva a spus ca a verificat cat a putut el la dealer piesele de la cele doua motoare.Nu in cazul aratat de tine, ci la un BMW cu motor de 2 litri, unde unu scoate 180CP altul 240 CP.Toti intrebau si intreaba de ce? Motorul este acelasi.Care mai de care au venit cu tot felul de teorii, ca ar avea alt turbo, ca ar avea alte injectoare si tot asa.
Cineva a spus ca a controlat cum spuneam aproape toate Piesele din cele 2 motoare si erau identice deci s-a dus la dealer si s-a pus omu pe verificat. Exact acelaeasi piese, aceleasi injectoare, acelasi turbo tot.A ramas ca in tren
Am citit apoi de la cei care probeaza masini, atunci cand sunt scoase pe piata si respectivu acolo comenta despre cele 2 modele si a spus ca diferenta de putere se datoareaza numai softului.
Acum care o fi adevaru, fabricantu stie, dar eu tind sa cred ca asta ce probeaza masini a spus adevaru, asta cu softu.Consumul este cam la fel desi unu scoate cu 60 cp mai mult, dao la jalea am zis cum dracu.Dar probabil conteaza pentru consum si alte piese, asta am aflat dupa.conteaa ce transmisie are.De exemplu acelasi motor de 2 litri benzina vorbesc aici de toate, de la audi la masinile care au transmisie dublu clutch consuma mult mai putin decat cele de la BMW care au alta transmisie.Nu stiu cum exact dar sigur asa sta treaba.Ma refer la asta cu cnsumu pentru ca am e masinile astea si consumul e cum am spus, audi acelasi motor ca si bmw mai multa putere, consum mai mic Bine putere 240 cu 251 CP nu-i mult dar 11 cai e ceva, plus cu 11 cai mai multa putere, dar scoate consum mai bun, tocmai pentru ca are aceasta transmisie.
Deci la tine cred ca este vorba exact despre acelasi motor dar cu soft diferit.Referotor la transmisie nu cred ca are ce am aratat eu, ca urmare consumu ar avea ceva diferente, nu mari dar exista.
Concluzia,, sau parerea mea este ca ala de 170 ar fi mai bun.Am vazut ai spus tu ca ai merge pe ala cu 140 apoi sa pui tu soft, te complici prea mult, parerea mea.O sa ajungi mai scump decat daca ai lua ala cu 170 direct.Dar e alegerea ta, banu tau.Eu stiu ca am facut si eu chestii de g enu, am zis hai sa fac asa ca ies mai ieftin dar pana la urma am iesit ca si ce era pe piata, doar ca m-am chinuit, in sf mam lecuit
Cel de 170 are doar turbina schimbata, in rest e identic cu cel de 140cai.
Referitor la treaba cu cai putere. Intr-adevar, depinde de soft. A mea cand am luat-o a avut aprox. 166/167cai(pe dyno), i-am schimbat evacuare si decarbonizare motor, si acum are 174cai. Si parca se infige muult mai bine acum de la 170/180, inainte dand semne de oboseala.
Începătorul988 întreabă:
Începătorul988 întreabă: