Undeva la 200cp.
Eu zic ca merita, pentru 200 € cat e o remapare, merita.
Si eu vreau sa scot tot aproximativ 200cp dintr-un 2.0 TDI de 140cp stock, dar la mine e ceva mai dificil, trebuie sa pun alta turbina prin urmare am nevoie si de o racire mai buna, si asa, la mine distractia se duce undeva la 500€.
Merita. Nu doar pentru putere ci si pentru optimizare. Stage 1 presupune doar prima etapa, adica softul. Abia la stage 2 intervin schimbari fizice, intercooler, turbina mai mare, evacuare marita, etc.
Turbina o voi schimba. Uite aici un exemplu mic de ce la F1 nu vezi dieseluri. In primul rand, benzina-suporta mai multi cai. Si stai calm, ca nici alea la f1 nu merg pe benzina ce bagi tu in masina. Asa ca nu te mai bate'n "pept"
200€ softul? Eu m-am interesat si m-ar duce la peste 300€, cu dyno. Si o sa trebuiasca sa schimb si furtunasele turbo(in viitor v-a urma si o turbina hibridizata, cu ceva intercooler marit, momentan luni duc masina pentru evacuare)
Stiu. Dar din cate am auzit ar scadea normala de poluare. Din euro4 ar deveni euro3. Trebuie ceva acte, sau?
O sa-ti pocneasca turbina dupa turbina, daca faci soft.
Ia in calcul o turbina custom, daca mai vrei caluti.
Ma gandesc sa iau una, si sa o hibridizez.
Inca nu stiu daca merita sa fac softul. M-as axa mai mult pe expo.
Eu zic sa lasi softul original, ca ai destui cai, si sa investesti in chestii de aspect si confort.
Luni duc masina pentru evacuare. Bara fata i-am gasit-o, urmeaza un mic eleron si bara spate. Si triple de euro5 fumurii.
Orice modificare, cat de mica de la stock, si se modifica norma de poluare, bineinteles nu scade atat de mult. Cel mai mult scade cand faci egr off, dar si atunci inca se presupune ca nu scade cu o treapta ci ramane la aceeasi norma, nu stiu cat de adevarat este.
Începătorul988 întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: