Cuvantul "full" este o inventie a samsarilor, si vrea sa exprime ceva de genul "nu se poate mai dotat de atat".
Cand e full electric, inseamna ca are oglinzi, scaune, trapa, portbagaj, antena, penis, bricheta, soacra, vapor, toate actionate electric. Cand e "full climatronic", e idiot ala care a scris. Pentru ca un climatronic poate fi cu o singura temperatura setabila, cu temperatura setabila pe doua zone, sau pe patru. Daca este sa gandim dupa "full" (plin, tot), as intelege ca e climatronic mediocru cu o singura temperatura setabila, generala. Deci e cel mai sarac climatronic posibil.
Oricum, cuvantul "full" a devenit o mare porcarie in piata automobilelor, pun fraierii masini cu geamuri electrice doar pe fata, navigatie mica si nici macar plafoniera pe spate ori proiectoare de ceata, si scriu ca e full, cand modelul ala avea disponibile 4 variante de tapiterii din piele, scaune incalzite fata-spate, trapa sau panoramic, navi mare, climatronic pe 4 zone, portbagaj electric, webasto, xenon AFL, etc.
Full climatronic pare o vrajeala de samsar.
Dublu climatronic e atunci cand se poate seta temperatura pe care o da masina pe doua zone, adic, pe partea soferului si pe partea pasagerului.
Recomandarea mea e sa nu te iei dupa ce scrie in descriere, de multe ori vanzatorii fura curent, si infloresc descrierea astfel incat sa pacaleasca necunoscatorii.
La dublu climatronic poti programa temperaturi diferite pentru pasagerul din dreapta si pentru sofer in timp ce la climatronic programezi o temperatura pentru tot habitaclul.