In afara de FoCOM, nu stiu daca mai sunt alte testere accesibile. Poate Launch, dar costa ceva, si e mai slab decat unele clone Delphi.
Nu sunt sigur daca motorul ala afiseaza corectiile injectoarelor. Nu cred ca are senzori de detonatie, senzori care sa simta mersul dezechilibrat. Cum spuneam, e un motor vechi, foarte simplu.
Daca faci test de retur injectoare si verifici oscilatiile presiunii in rampa, observi daca ai vreun injector blocat sau defect.
Nu stiu daca te avantajeaza raspunsul meu, dar cel mai bine incerci la o reprezentanta Ford, ei au tester original, este posibil ca diagnoza in sine sa coste cat o diagnoza clona, chinezarie, dar eu zic ca mai mult merita sa dai 150-200 de lei pe diagnoza orginala si interpretarea ei, decat sa iti cumperi tu o diagnoza de 200-400 de lei pe care nu stii cand o mai folosesti.
Vrei sa citesti valorile injectoarelor pentru ce? Eu cred ca tu nu ai ce face si cauti sa iti faci singur de lucru.
Stai linistit daca masina merge bine, daca nu ai lumini la bord aprinse nu are rost sa scanezi nimic.Calculatorul masini stie f bine ce face, calculatoarele de la masiona is cele mai performante, dau 0 erori.
Deci nu te apuca sa citesti tu nimic, ca dupa cine stie ceti mai da prin cap sa modifici si vii pe aici sa te plingi ca ti s-a stricat cazanu.
ca idee sa citesti ce spui tu, ai nevoie de scaner f suparat, f performant.
Scanerele care sunt doara sa citeasca coduri, eventuale defectiuni, alea nu citesc parametrii de functionare a unor piese.
Deci trebuie sa mergi la un service ceva mare care are asa ceva.Sunt scanere de 5 mii sau mai multi dolari,alea da citesc,dar nici alea toate.
Bine eu am spus parerea mea,tu faci cum crezi,dar o masina la care computerul nu zice nimic, eu zic sa stai linistit.
Scanerel astea de fapt nu citeste piesele ele direct, sau alea ce citesc defectiuni, de fapt toate sunt citite de computerul masinii, scanereu, sau testeru ce spui vorbebste cu calculatorul masinii si de acolo ia informatia.
Am mai observat azi o chestie la mașină. Am văzut că te pricepi și poate mă poți ajuta. Daca plec cu mașina din ambreiaj, după ce îl apăs motorul se tureaza singur pe la 1200 rpm. Sa fie volanta problema?
Nu e ceva mecanic, ci electronic. Din anumite motive, ECU schimba parametrii/accelereaza cand pleci in relanti.
Cu volanta nu are nici o legatura.
Mă gândeam că poate citește aiurea senzorul de pe volant?
L-am curățat și degeaba. Încă ceva, ai idee daca la focus 2 trebuie scrisă in soft pedala de accelerație? Am incercat cu alta dar îmi apare "engine malfunction" și se tureaza greu.
Nu cred ca se codeaza, dar presupun ca iti trebuie pedala cu acelasi cod.
Ar trebui sa lucrezi doar cu diagnoza, altfel mergi orbeste. Cand iti apare ceva in bord, ai eroare explicita pe tester.
Pai am luat cu același cod. Lucrez cu diagnoza, am cumpărat pedala pentru că atunci când fluctua turația, se modifica pozitia pedalei de accelerație pe tester, chiar daca eu o țineam fixa. Posibil sa fie defecta asta pe care am cumparat-o. Mersi de ajutor!
Pune pedala cealalta, si vezi ce apare pe tester. S-ar putea sa fie necesara doar o stergere a erorilor.
Le am șters și degeaba. Între timp am fost și la reprezentanta și mi-a zis cel de acolo că un injector are o valoare ceva mai mare. L-am schimbat și tot degeaba... Nu știu ce să i mai fac sincer
Inca nu ai gasit mecanicul potrivit. Daca poti ajunge in Siret, jud SV, este acolo un domn Ilie la service Liqui Moly. Vin Forduri din toata tara la el, si le rezolva de obicei pe loc. Am apelat si eu la el, e super ok omul.
Majoritatea mecanicilor merg la ghici, fie ei si din reprezentanta.
Prima data o sa-i fac ambreiajul, deși sunt aproape sigur că nu e de acolo problema, dar oricum e pe ducă și ăla. După cred că o să merg cu ea in alta parte, habar n am. Abia am cumpărat mașina asta și îmi mănâncă toți nervii... învățare de minte.