Mintea ta este la capacitate maximă sau este și ea limitată prin soft?
La 220km/h deja ai depășit cu 90km/h viteza maximă admisă în România. De ce ai nevoie să mergi cu 240km/h?
Dacă simți nevoia să fuzionezi cu mașina și să nu mai știe paramedicii unde se termină caroseria și începi tu, este suficient să intri într-un copac cu 100km/h
Viteza maxima data de producator e de 224... ce vrei mai mult de atat? Mai ales ca esti incepator? Vrei sa te iei la intrecere cu copacii de pe drum? Sa stii ca vor castiga in fata unei masini vechi de 10 ani si a unui incepator la volan.
Politia stie pe ce drumuri ai obtinut acea viteza; dar SMURDul?
Cer scuze autocorectorului conceput de un ITist imbecil, necunoscator al limbii roane: OPȚIÚNE, opțiuni, s. f. 1. Faptul sau dreptul de a alege din două sau mai multe lucruri, posibilități etc.; alegere. ♦ Spec. Alegere, în temeiul unui drept, între două sau mai multe situații juridice. ◊ Drept de opțiune = a) drept acordat cuiva de a-și alege cetățenia (de obicei în cazuri de stabilire în alt stat); b) drept acordat cuiva de a accepta o moștenire sau de a renunța la ea. 2. Condiție stipulată uneori în tranzacțiile comerciale, potrivit căreia o parte contractantă, care își asumă obligații ferme, acordă celeilalte părți, pentru un anumit termen, dreptul de a alege între diferitele condiții alternative ale contractului sau chiar dreptul de a renunța la tranzacție. [Pr.: -ți-u-] – Din fr. option, lat. optio, -onis. Poate se sesizeaza si mintosii admini ai TPU
Eu incep sa am impresia ca tu doar fabulezi pe internet.
Acum cateva zile "ti-ai cumparat" masina, si spui deja ca nu iti ajunge topspeed-ul. Ha?
Eu am masina actuala de 3 ani, am circulat zilnic, si inca nu i-am atins nici macar topspeed-ul din acte. Si nu sunt incepator, am permisul de 7 ani, si mai sunt si agresiv la condus. Iar topspeed-ul e de 180km/h, nu am vreun Huracan. Am ajuns de doua ori la 160 foarte usor (si s-a terminat drumul), iar ultima data la 170 si la fel, am intrat intr-un lant de viraje.
Am condus si eu peste 200km/h, si ai nevoie de foarte multi km drepti, ca te chinui cate 2-3 km sa mai urci viteza cu 10km/h.
Plus ca e nevoie de precizie naturala la volan, ca incepator ar fi "ruleta ruseasca", sa faci asa ceva.
Salut. Am incercat asta pe un drum foarte drept, (Drobeta Turnu Severin-Hinova-Batoti, noaptea. Fix pe acest drum, un baiat din oras a atins 260kmh(bmw 535d 2006). Dureaza maxim 90secunde pentru a lua viteza maxima, deci nu ti-ar trebui o autobanda pentru a o atinge.
Cat despre "top speed", sunt multumit, doar ca am pus o intrebare
Am auzit ca ar fi limitata din soft. La 220 pur si simplu numai vrea sa urce.
Salut. Am incercat asta pe un drum necirculat, noaptea. Nu am pus viata nimanui in pericol, asa ca nu vad de ce unii se abat de la subiect. Stiu ca.imi risc viata, dar nu cred ca tu cand ti-ai luat masina nu erai curios cat poate maxim...
Si pe mine ma enerveaza uneori "autocorectorul" de la TPU... daca la asta te referi
La un motor de 170 cp, cat sa mai urce... Logic ca isi atinge o limita.
Cat despre aventura ta, nici nu stii cand pe drumul ala liber aparea o alta masina sau un pieton. La 220 km la ora ieseau maxim doua parjoale si un pic de carne tocata aruncata pe marginea soselei. Tu esti naiv sa crezi ca nu ai pus pe nimeni in pericol. La lipsa ta de reflexe si noapte fiind chiar ai impresia ca erai stapan pe o masina care mergea cu 220 km la ora pe un drum care nici macare nu era gandit pentru mai mult de 90 km/h?
Si am 13-14 ani de permis, si vreo 4-5 masini la activ, si una destul de puternica ca sa iti raspund la intrebare, niciodata nu am fost atat de tembel sa vad cat poate... si am condusa prin Germania
1. ai procedat responsabil folosind un drum necirculat! 2. ma rezum la specificatiile producatorului si la bancul de proba, daca vreau neaparat sa probez
Specificatiile producatului uneori sunt prea mult eronate. Mai ales la cai putere/viteza maxima/consum
Nu e limitata de nici un soft, viteza maxima pe care o vezi la vitezometru e viteza maxima pe care o poate atinge masina in conditii ideale, fara sa crape motorul.
Pentru ce ai tu nevoie sa maresti viteza?
Salut. Pieton nu avea de unde sa iasa (dreapta fiind apa, iar stanga campie).
Intr-adevar, la 220 numai ai control asupra masinii, nici un sofer cu experienta numai poate sa emite un accident la viteza aia. Dar, m-am pus doar pe mine in pericol. Si crede-ma, pe drumul ala se circula haotic ziua.
In mod cert nu ai cum sa dovedesti; iar daca ai dreptate, poti cere despagubiri producatorului pentru specificatii mincinoase. Stii diferenta dintre cp-DIN/cp-SAE?
Si daca iti sarea o caprioara sau un iepure sau o vuple in fata din campia aia?
Eu iti zic ca e mai mare diferenta intre un sofer cu cateva zeci de mii de km si unul cu cateva sute de km la activ decat crezi tu.
Faptul ca ziua se circula haotic ti a dat siguranta ca noapte esti lipsit de pericole? lool.
In fine, incheiem discutia, iti doresc ca peripetiile tale sa se finalizeze in cel mai fericit caz cu permisul suspendat
Sunt balustrade, nu cred ca poate sari caprioara o asa balustrada. Cat despre iepuri, nu sunt in zona respectiva
Afumatori? Nu toate dieselurile merg pe ulei, a mea merge pe motorina.
Nu o sa-ti raspund la intrebare, nu-si are rostul.
Insa iti raspund putin, deoarece am vazut si eu unele patanii si poate o sa te faca sa fii mai constient de ceea ce ai facut, nu de alta, dar acum ceva timp ziceai ca esti responsabil, dar deja ii dai top speed.
Iti recomand sa nu mai faci asta, indiferent ca e noapte si drum pustiu.
De ce zic asta?
Am mai vazut eu viteji depasindu-ma noaptea, iar dupa nici un km, stateau pe dreapta cu botul spart ca le-a iesit un caine in fata.
Am mai vazut altii smecheri incercand sa ma depaseasca pe timp de zi, si atat de bine isi stapaneau masina, ca nici nu au ajuns in dreptul meu ca erau deja intr-un sant deoarece au pierdut controlul masinii.
Alta data mi-am indoit o roata iesind de pe partea carosabila, evitand un inconstient cu volan pe dreapta depasind intr-o curba.
Pana si la intrare intr-un oras mi-a trecut o caprioara prin fata, la ora 6 dimineata.
Cel putin pe timp de noapte, fii prudent.
Acum un an citeam o stire ca era un tip cu o masina, si a dat fata in fata cu un sofer beat, care mergea fara lumini, sa nu-l vada politia.
Poate unele situatii crezi ca nu ti se pot intampla tie, si de multe ori nici nu esti constient de ce se poate intampla, pana nu vezi cu ochii tai, poate ca asa e, dar eu am avut acele "norocuri" sa vad cele doua situatii de care ti-am zis mai sus, si am ajuns la concluzia ca noaptea nu e de condus cu viteaza.
Si eu o calc, dar nu ii dau top speed, si crede-ma ca in cei cativa ani de cand am permisul, mi-au trecut multe masini prin mana, si nu i-am dat la nici una top speed, si nici mai mult de 170km/h nu am atins, asta, in conditiile in care aveam totusi o masina destul de potenta cu suficiente imbunatatiri cat sa fiu in siguranta.
Incearca pe cat posibil sa nu ii dai top speed noaptea, ca nu ai aceeasi vizibilitate, ziua, mai observi un potential pericol si ai timp sa pui frana, dar pe timp de noapte, poti fi luat prin surprindere.
Salut. Total de acord cu tine, dar luand masina fix in ziua aceea, voiam sa vad ce poate(sa nu mor prost).
Cat despre drum, stiam foarte bine, nu avea ce sa iasa, deoarece este campie/munte, iar pe partea cealalta este apa, cu balustrada din beton. Nu sunt genul sa conduc agresiv.
Nu prea, mercedes-urile cu versiunea 63(motor 6.3 biturbo) urca pana la 290 STOCK. mai sunt si altele dar nu le stiu eu...
Du-te la un mecanic priceput si roaga-l sa faca remapping si mai obtii vreo 10 cai max
ps. sa ai si un al doilea computer de bord
Daca te referi la soft, m-am interesat. Ajunge undeva la 190/200cai(sa fie in siguranta turbina).
Doar eram curios. Nu vreau mai multa viteza, deoarece majoritatea timpului o conduc prin oras.