Tu l-ai demontat sau altcineva? Mai intai tragi volanta la semn T-ul de pe rotor sa cincida cu semnul de pe bloc motor, apoi daca te uiti atent pe chiuloasa ai un semn (un triunghi cu varful in jos), iar pe pinionul axului cu came alt semn.Tu trebuie sa faci in asa fel ca acele semne sa coincida, dar in acelasi timp sa fi atent si la semnul de pe volanta "T" sa nu se deplaseze de la semnul de pe carter sau blocul motor cum vrei sa-i spui, in timp ce montezi lantul pe pinionul axului cu came! Supapele trebuie sa fie inchise! Altfel cum le reglezi, daca-s deschise! Admisie jocul trebuie sa fie 0.10, evacuare 0, 15, jocuri ce va trebui sa le reglezi ajutandu-te de o surubelnita, o cheie de 10 si o lera cu masuri multiple! Ti-am atasat un video pe care ai putea sa-l urmaresti cap coada, dar pentru distributie de la minutul 29!
https://www.youtube.com/watch?v=Fq3bbibJtvA
Odata tras la semne si ai montat chiuloasa, treci la reglajul supapelor, admisie =0, 10, evacuare =0.15!