Sasiul are treaba cu stabilitatea masinii, la o madina normala e mai moale, asta insemnand ca la o forta mai puternica, cum ar fi mersul in curba, este flexibil, de aceea ai impresia ca masina se apleaca foarte tare. Ceva negativ pentru sport, deoarece masina ar putea aluneca in curba. Un sasiu de RS este mai tare, fixat, stabilizeaza masina si evita alunecarile neasteptate deoarece acele aplecari sunt mai mici. Si sasiul are de aface cu asta, dar la masina ta nu poti face mai mult de arcuri si amortizoare.
Sal nu o sa te ajute foarte mult dar iti va lungi viata masini tale si de la amortizoare o sa se simta mai incet gropile
Daca vrei sa se simta mai tare, iti trebuie ceva Sport, cum ar fi de pa HWK. Important e, sa se potriveasca pe masina ta. Exista pe internet, la fiecare companie de piese, o pagina cu informatii. Acolo stii ce model se potriveste, cat poti modifica, etc etc.
Pai da.Tot ce exista pe megane rs este sport. Eu am megane standard, si se potrivesc unele piese intre ele.Ma gandeam daca se vor simti gropile la fel ca pe rs daca pun arcuri si amortizoare ca a le lui.
Ai putea monta, dar trebuie schimbat tot piciorul. Deoarece daca arcul e mai scurt, poti strica amortizorul.
Stiu asta. De fapt eu trebuia sa reformulez intrebarea. Ce vreau eu sa stiu de fapt este daca sasiul are un rol la gropi.Megane Rs are nu stiu ce sasiu facut special pentru circuit, si ma gandeam ca si de la ala simtea asa de tare gropile, nu doar de la amortizoare.
Mai poti schimba si jantele. Cu cat mai mari cu atat mai mic balon. De aceea roata amortizeaza mai putin si face sa se simta mai tare.
Multumesc. Sunt in domeniu, stiu despre jante si alte chestii, ma gandeam doar la sasiu daca are un rol la gropi. Mersi inca o data.
Stanmariusvasile întreabă: