Motoarele de 2.0 VAG de 140cai au cuplu undeva la 320 Nm. Tunerii cu experienta tin cont si de cutia de viteze, daca este automata cresterea de cuplu va fi cat mai mica.
Eu la a mea i-am facut stage 1 si s-a dus pana la 180 cai cuplu limitat la 350NM.
Cu o mica modificare la turbina si ceva la evacuare o duc la 220.
Inlocuind injectoarele si pompa urca ceva mai sus.
Este safe in functie de cat bagi piciorul in ea.In sensul ca nu vei folosi puterea maxima decat foarte rar la depasiri etc. Daca monitorizezi temperatura uleiului o sa vezi ca urca rapid cand bagi piciorul in ea.
De aici intelegem cat de mult conteaza un ulei bun.
Filtrele, radiatoare, sistemul de frânare și suspensiile.
De asemenea, ambreiajul, cutia de viteze.
Toate acestea se pot cumpăra aftermarket din patria tuningului, Germania.
Recomandarea mea este cumpărarea de la același producător a pieselor, să aibă garanție, iar asamblarea să se facă într-un service profesionist.